شناسهٔ خبر: 30556820 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

حجت‌الاسلام رئیسی:

جهان تشنه معنویت و نیازمند ارتباط با خداست

تولیت آستان قدس رضوی گفت: جهان تشنه معنویت و نیازمند ارتباط با خدا و جهل و تعصب موجب تعطیل‌شدن تفکر و تعقل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی صبح امروز در دیدار کاردینال‌های فرانسوی در آستان قدس رضوی گفت: ما و شما نقاط مشترک زیاد داریم، مأموریت حضرت مسیح (ع) و امام رضا (ع) در جلب‌توجه بندگان به خداوند، یکی است.حضرت عیسی مسیح(ع) با تمام وجود محو در خداوند متعال بود.

وی افزود: امام رضا(ع) بنیان‌گذار گفتگوی بین ادیان بودند و در زمان حضورشان در این منطقه علمای طراز اول ادیان، مذاهب و نحله‌های فکری به حضور ایشان شرفیاب شده و با ایشان با آنها درباره مهم‌ترین مسائل اعتقادی به گفتگو می‌پرداختند و به همین دلیل ایشان به عالم آل محمد علیهم‌السلام مشهور شدند.

تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: جهان تشنه معنویت و نیازمند ارتباط با خداست. جهل و تعصب موجب تعطیل‌شدن تفکر و تعقل و حجابی در برابر کشش فطری انسان‌ها به سمت خداوند متعال است.

رئیسی بیان کرد: انسان‌های خودخواه برای جلب منافع خود به دنبال گسترش جهل در میان انسان‌ها هستند؛ بنابراین اشتراک دیدگاه ما و شما در خصوص لزوم تقویت معنویت، بدون مقابله با ظلم و مستکبرین عملیاتی نخواهد شد.همه وظیفه داریم مقابل الحاد، ظلم به جوامع بشری و مستکبرین بایستیم.

انتهای پیام/4121/4062/

نظر شما