شناسهٔ خبر: 30539849 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده مردم خرامه و سروستان در مجلس بیان کرد:

یک و نیم میلیارد دلار بودجه اشتغال عشایر از صندوق ملی توسعه / وحدت عرب خمسه نمونه وحدت ایرانی

اسماعیلی با بیان اینکه وحدت عرب خمسه نمونه ای از وحدت مردم ایران است، گفت: سال گذشته یک و نیم میلیارد دلار برای اشتغال عشایر از صندوق توسعه ملی درنظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «داریوش اسماعیلی»، امروز (جمعه ۲۱ دی) نهمین جشنواره فرهنگی ادبی عشایر ایل عرب خمسه با اشاره به استقبال مردم از این جشنواره، گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی از پیروزی تاکنون افتخارش این است که از جنس مردم بوده و در داخل و خارج از مردم محروم حمایت کرده است.

 

نماینده مردم خرامه و سروستان در مجلس شورای اسماعیلی، با اشاره به حضور پررنگ عشایر در انقلاب، جنگ تحمیلی و تمام صحنه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور، عنوان کرد: وحدت میان عشایر عرب خمسه نمونه ای از وحدت مردم در دفاع از اهداف ارزش های انقلاب و پیروی از مقام معظم رهبری است.

 

وی با بیان اینکه در ایل عشایر عرب خمسه شاهد قهرمانان، مدال آوران، هنرمندان و دانشمندانی بودیم، خاطرنشان کرد: محمدرضا میرزایی با ۳۵ مدال قهرمان هشت دوره پاراالمپیک در رشته های پرتاب دیسک و نیزه نمونه ای از این قهرمانان است.

 

اسماعیلی تأکید کرد: عشایر سنت های خود را حفط کنند و با حضور در شهرها سنت ها و زبان خود را به دست فراموشی نسپارند، سال گذشته یک و نیم میلیارد دلار برای اشتغال عشایر از صندوق توسعه ملی درنظر گرفته شده است.

نظر شما