شناسهٔ خبر: 30432988 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت-قدیمی | لینک خبر

قاب های اکسپریا ایکس زد ۴ (Xperia XZ4) لو رفت

دیروز در ترنجی دیدم که تماشا کردن ویدیو روی اکسپریا ایکس زد ۴ با نمایشگر ۲۱:۹ به چه صورت است و بعد از آن دیدیم که حاشیه لبه پایین نمایشگر اکسپریا ایکس زد ۴ حدودا ۳ میلی متر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

دیروز در ترنجی دیدم که تماشا کردن ویدیو روی اکسپریا ایکس زد ۴ با نمایشگر ۲۱:۹ به چه صورت است و بعد از آن دیدیم که حاشیه لبه پایین نمایشگر اکسپریا ایکس زد ۴ حدودا ۳ میلی متر است. امروز قاب های اکسپریا ایکس زد ۴ (Xperia XZ4) لو رفته و در ادامه با هم نگاهی به آن داشته باشیم.

قاب اکسپریا ایکس زد ۴

قاب اکسپریا ایکس زد ۴

در تصویر بالا که از قاب اکسپریا ایکس زد ۴ (Xperia XZ4) می بینید، دوربین سه گانه عمودی پرچمدار ۲۰۱۹ سونی دیده می شود. در این تصویر مشخص است که دوربین سه گانه سونی مقداری برجسته خواهد بود. فلاش LED تکی و فوکس لیزری بالای آن قرار گرفته است.

حسگر اثرانگشت اکسپریا ایکس زد ۴ روی لبه سمت راست دستگاه کاملا مشخص است و اینجا بازگشت سونی به این راهبرد قدیمی شرکت ژاپنی را نشان می دهد. نمایشگر ۲۱:۹ نیز در نماهای دیگر مشخص است.

قاب اکسپریا ایکس زد ۴

قاب اکسپریا ایکس زد ۴


ما در ترنجی خواندیم که از روی خط کش مشخص است که حدودا ۳ میلی متر (خیلی کم بیشتر) برای حاشیه لبه پایین اکسپریا ایکس زد ۴ قابل توجه است. تا آنجا که من به یاد دارم حاشیه لبه پایین آیفون X (و به طبق آیفون Xs) همینقدر (کمی بیشتر) است و به دلیل حاشیه های کناری کم حاشیه تر، شاید لبه پایین کمی پر حاشیه تر از نمونه اپل شود.

روی لبه بالا نیز دو سوراخ بزرگتر احتمالا به ما یک دوربین دوگانه یا حداقل دوربین یک دوربین عادی و یک دوربین ToF که شاید برای تشخیص چهره ۳ بعدی باشد، با یک سوراخ کوچک برای LED نوتیفیکیشن احتمالی در گوشه سمت چپ و بالای گلش مشخص است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اکسپریا ایکس زد ۴ می تواند پس از سال ها یک پرچمدار بسیار مثبت برای ژاپنی ها باشد؟ آخرین پرچمدار راستین سونی که شما را تحت تاثیر قرار داد چه دستگاهی بود؟

لینک کوتاه:

نظر شما