شناسهٔ خبر: 30406581 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت-قدیمی | لینک خبر

حاشیه لبه پایین نمایشگر اکسپریا ایکس زد ۴ حدودا ۳ میلی متر است

دو هفته پیش بود که گلس اکسپریا ایکس زد ۴ (Xperia XZ4) با نسبت تصویر ۲۱:۹ لو رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

دو هفته پیش بود که گلس اکسپریا ایکس زد ۴ (Xperia XZ4) با نسبت تصویر ۲۱:۹ لو رفت. حالا یک بار دیگر گلس اکسپریا ایکس زد ۴ لو رفته و با یک خط کش مشخص می شود که حاشیه لبه پایین نمایشگر اکسپریا ایکس زد ۴ حدودا ۳ میلی متر است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این گلس نمایشگر اکسپریا ایکس زد ۴ (Xperia XZ4) بوده و نسبت تصویر ۲۱:۹ آن کاملا مشخص است. حاشیه نمایشگر در لبه بالا و پایین نامتقارن بوده و حاشیه پایین آن کمتر از حاشیه بالا است. سونی ترجیح داده تا لبه بالا سنتی و بدون بریدگی یا سوراخ طراحی شود. اما حاشیه پایین نمایشگر اکسپریا ایکس زد ۴ چقدر است؟

گلس نمایشگر اکسپریا ایکس زد ۴

گلس نمایشگر اکسپریا ایکس زد ۴

همانطور که در تصویر اصل مطلب می بینید، از روی خط کش مشخص است که حدودا ۳ میلی متر (خیلی کم بیشتر) برای حاشیه لبه پایین اکسپریا ایکس زد ۴ قابل توجه است. تا آنجا که من به یاد دارم حاشیه لبه پایین آیفون X (و به طبق آیفون Xs) همینقدر (کمی بیشتر) است و به دلیل حاشیه های کناری کم حاشیه تر، شاید لبه پایین کمی پر حاشیه تر از نمونه اپل شود.

روی لبه بالا نیز دو سوراخ بزرگتر احتمالا به ما یک دوربین دوگانه یا حداقل دوربین یک دوربین عادی و یک دوربین ToF که شاید برای تشخیص چهره ۳ بعدی باشد، با یک سوراخ کوچک برای LED نوتیفیکیشن احتمالی در گوشه سمت چپ و بالای گلش مشخص است.

مقایسه گلس اکسپریا ایکس زد ۴ با گلکسی اس ۱۰ و آیفون Xs مکس

نظر شما چیست؟ ما چند دقیقه پیش در ترنجی دیدیم که تماشا کردن ویدیو روی اکسپریا ایکس زد ۴ با نمایشگر ۲۱:۹ می تواند جذاب ترین باشد.

لینک کوتاه:

نظر شما