شناسهٔ خبر: 30068927 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سردار اشتری در زنجان:

بین اعتقادات دینی و جرائم رابطه معکوس معنی‌داری وجود دارد

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه هر شهری که از نظر مبانی دینی قوی‌تر باشد جرائم در آن کمتر است، گفت: وقتی یک روحانی در محلی فعالیت دارد، مشکلات نیروی انتظامی در آن محل کمتر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار  اشتری صبح امروز در آئین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی ضمن گرامیداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار کرد: استان زنجان یکی از استان‌های پیشتاز در عرصه‌های دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به نقش تاثیرگذار استان در پیروزی انقلاب و تقویم شهدای گرانقدر در هشت سال دفاع مقدس افزود: در دهه‌های گذشته هرجا لازم بوده مردم متدین و ولایت‌مدار زنجان حضور داشته‌اند و در حوزه عزاداری برای امام حسین(ع) استان زنجان وجهه بین‌المللی دارد.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان در حوزه آسیب‌های اجتماعی جایگاه خوبی دارد، بیان کرد: جرائم و آسیب‌های فضای مجازی در کشور ۷۰ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است.

اشتری با اشاره به اینکه هر شهری که از نظر مبانی دینی قوی‌تر باشد جرائم در آن کمتر است، گفت: وقتی یک روحانی در محلی فعالیت دارد، مشکلات نیروی انتظامی در آن محل کمتر است.

انتهای پیام/خ

نظر شما