شناسهٔ خبر: 29864714 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سردار اشتری تاکید کرد

مردم؛ بزرگترین سرمایه ناجا/ شهدای ناجا مهر تاییدی بر سند تلاش برای تامین امنیت کشورند

فرمانده ناجا با بیان اینکه بزرگترین سرمایه ناجا مردمی هستند که در همه صحنه همیار و پشتیبان پلیس بوده‌اند، گفت: مردم مهمترین مولفه تامین امنیت در جامعه هستند و همیشه در کنار پلیس خدمتگزار خود بوده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس در کرج، سردار حسین اشتری ظهر امروز در دیدار با فرمانده ناجا اظهار داشت: پلیس برای داشتن امنیت و تقویت توان خود در کشور نیازمند همکاری و همدلی مردم است که خوشبختانه تا حدود زیادی به این هدف دست پیدا کرده‌ایم.
وی افزود: مردم در تمامی مشکلات کوچک و بزرگ کشور همراه و همدل با پلیس گام برداشته‌اند و ما نیز با کمک مردم آرامش را در کشور حاکم کرده‌ایم.
فرمانده ناجا با بیان اینکه بزرگترین سرمایه ناجا مردمی هستند که در همه صحنه همیار و پشتیبان پلیس بوده‌اند، تصریح کرد: مردم مهمترین مولفه تامین امنیت در جامعه هستند و همیشه در کنار پلیس خدمتگزار خود بوده‌اند.
وی در پایان در رابطه با حادثه تروریستی چابهار خاطر نشان کرد: ماموران شهید نیروی انتظامی سندی برای تلاش نیروهای پلیس در راستای تأمین امنیت کشور است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز نیز در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای نیروی انتظامی در سطح جامعه، اظهار داشت: نیروی انتظامی و پلیس باید منشأ پیشرفت و آرامش در جامعه باشند.

آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی افزود: هر جامعه و ملتی برای رسیدن به موفقیت نیازمند امنیت و آرامش است که پلیس موفق شده است با تمام توان این مهم را در کشور فراهم سازد.
وی ایجاد امنیت در میان مردم را یکی از مهمترین وظایف پلیس دانست و اظهار کرد: با همکاری و همراهی همه‌جانبه دستگاه ها خواهیم توانست گام‌های مؤثرتری برای ارتقای امنیت کشور برداریم.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: پلیس استان البرز طی ماه‌های گذشته موفق شده است عملکرد خوب و قابل قبولی را از خود ارائه کند و امیدواریم این روند رو به رشد ادامه پیدا کند.
انتهای پیام /و

نظر شما