شناسهٔ خبر: 30053433 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تامین هزینه های درمانی وزنه بردار آسیب دیده گیلانی

خبرگزاری صداوسیما

اداره کل ورزش و جوانان و هیات پزشکی - ورزشی هزینه های درمانی صادق فرضی‌ زاده وزنه بردار آسیب دیده را تامین کرد.

صاحب‌خبر -
تامین هزینه های درمانی وزنه بردار آسیب دیده گیلانیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز گیلان رئیس هیات وزنه برداری استان گفت : با مساعدت خانم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان و آقای اسد پور رئیس هیات پزشکی- ‌ورزشی گیلان ، همه هزینه‌ های درمانی و فیزیوتراپی صادق فرضی‌ زاده وزنه بردار گیلانی که دچار یک بیماری نخاعی  کم نظیر شده  است ،  تامین شد.
اصغر ابراهیمی افزود: مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری و جمعی از قهرمانان وزنه ‌برداری نظیر بهداد سلیمی و کیانوش رستمی هم آمادگی خود را برای حمایت و پرداخت هزینه‌های این جوان 20 ساله ورزشکار اعلام کردند.
وی با اشاره به حمایت‌های رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، فدراسیون پزشکی -ورزشی و رییس هیات وزنه برداری رشت از صادق فرضی‌ زاده افزود : همه اقدامات ممکن در زمینه بهبود این قهرمان جوان وزنه‌ برداری انجام شده است اما متاسفانه به خاطر خاص ‌بودن بیماری وی ، هنوز پزشکان تشخیص دقیقی نداده اند این در حالیست که تعدادی از پزشکان ، بیماری وی را نوعی سکته نخاعی و عده ای آن‌ را یک ضایعه مادرزادی می دانند.
رئیس هیات وزنه برداری با بیان اینکه صادق فرضی ‌زاده  2 ماه پیش پس از تمرین دچار ضربان بالای قلب شد گفت :  این وزنه ‌بردار از آن زمان تاکنون نمی تواند دست‌ها و پاهای خود را حرکت دهد.
صادق فرضی ‌زاده قهرمانی چندین دوره مسابقات وزنه ‌برداری کشور و استان را در کارنامه دارد و یکی از امیدها و استعدادهای آینده وزنه‌ برداری گیلان است.

نظر شما