شناسهٔ خبر: 30056534 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اداره کل ورزش هزینه های درمان وزنه بردار گیلانی را تقبل کرد

رشت - ایرنا - اداره کل ورزش و هیات پزشکی ورزشی استان، هزینه های درمانی صادق فرضی زاده وزنه بردار گیلانی را تقبل کردند.

صاحب‌خبر -

رئیس هیات وزنه برداری استان عصر سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدتی است که فرضی زاده وزنه بردار گیلانی دچار بیماری نخاعی عجیب شده که برای درمان این ورزشکار ، اداره کل ورزش گیلان مساعدت های لازم را انجام داده است.
اصغر ابراهیمی افزود: گرچه هنوز نوع بیماری این وزنه بردار گیلانی مشخص نشده ، اما کمک ها و حمایت های بی ریای مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به این وزنه بردار آسیب دیده قابل تقدیر است که در این راستا، پس از کمک های نقدی اداره کل ورزش و جوانان طی هفته گذشته، تمامی هزینه های درمانی و فیزیوتراپی این وزنه بردار آسیب دیده، توسط اداره کل و هیات پزشکی ورزشی گیلان تامین شد.
وی ادامه داد: هفته گذشته مبلغ قابل توجهی توسط مدیرکل ورزش و جوانان و فدراسیون وزنه برداری به صورت غیر رسانه ای به این ورزشکار آسیب دیده کمک شد و خوشبختانه هم اینک نیز، با مساعدت مریم بخشی مدیرکل و کیوان اسد پور رئیس هیات پزشکی ورزشی گیلان، تمامی هزینه های پزشکی ، درمانی و فیزیوتراپی این وزنه بردار پرداخت می شود.
رئیس هیات وزنه برداری گیلان بیان کرد: همچنین علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران و جمعی از قهرمانان وزنه برداری همچون بهداد سلیمی و کیانوش رستمی آمادگی خود را برای حمایت و پرداخت تمامی هزینه های درمان این جوان 20 ساله اعلام کرده اند.
کاپیتان اسبق تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ایران اضافه کرد: تمامی اقدامات ممکن در زمینه بهبود این قهرمان جوان وزنه برداری انجام شده اما متاسفانه به خاطر خاص بودن نوع بیماری، هنوز تشخیص دقیقی از سوی پزشکان گیلان و پایتخت اعلام نشده و تعدادی از پزشکان، بیماری او را نوعی سکته نخاعی و عده ای نیز آن را یک ضایعه مادرزادی می دانند .
صادق فرضی زاده وزنه بردار جوان گیلانی که قهرمانی چندین دوره مسابقات کشوری و استانی را در کارنامه ورزشی خود دارد ، پس از تمرین وزنه برداری دچار ضربان بالای قلب شد و نمی تواند دست ها و پاهای خود را حرکت بدهد اما آنها را احساس می کند.
7285/2007

نظر شما