شناسهٔ خبر: 30048102 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سخنگوی هیات رئیسه مجلس در جمع خبرنگاران:

وزیر اقتصاد از نماینده سراوان عذرخواهی کرد

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: وزیر اقتصاد در جلسه غیرعلنی مجلس ضمن ارائه توضیحاتی درباره اتفاق دیروز در گمرک مرکزی از نماینده مردم سراوان عذرخواهی کرد.

صاحب‌خبر -

جزییات جلسه غیرعلنی امروز مجلس/ کارمندان گمرک قصور کردندبه گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، «بهروز نعمتی» سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 27 آذرماه) با حضور در جمع خبرنگاران به جزییات جلسه غیرعلنی امروز مجلس که به دلیل بررسی زوایای انتشار کلیپی از نماینده سراوان تشکیل شده بود، اظهار داشت: در این جلسه درباره کلیپی که از محمدباسط درازهی نماینده مردم سراوان که در گمرک ایران مشاجره‌ای با یکی از کارمندان داشت، بحث و بررسی‌هایی صورت گرفت.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس درباره این موضوع بحث‌های مختلفی داشتند و بعضاً هم صحبت‌های آنان حالت اعتراض‌گونه داشت.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این کلیپ تقطیع شده و بخشی از صحبت‌های وی منتشر شده است، تصریح کرد: طبق توضیحات آقای درازهی، وی بیش از ۴۵ دقیقه جلوی در گمرک ایران معطل مانده، فحش‌هایی به وی داده بودند و وی را عصبانی کردند که منجر به آن اتفاق شد.

نعمتی با اشاره به حضور دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در این جلسه خاطرنشان کرد: آقای دژپسند هم مسائلی را در این باره، مطرح و عذرخواهی کرد و قرار شد ابعاد این موضوع توسط مسعود پزشکیان و وزیر اقتصاد مورد بررسی دقیق قرار گیرد و تا فردا نتیجه نهایی این موضوع به مجلس ارائه شود.

انتهای پیام/151

نظر شما