شناسهٔ خبر: 30037543 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

تبلت جدید میان‌رده گلکسی تب A سامسونگ زمستان ۲۰۱۹ معرفی می‌شود

تینا پورشاهید / phonearena

صاحب‌خبر -

به‌نظر می‌رسد سامسونگ درحال‌توسعه‌ی تبلت میان‌رده‌ی جدیدی است. براساس آخرین گزارش منتشرشده‌ی 91mobiles، انتظار می‌رود سامسونگ تبلت جدید گلکسی تب A را با شماره‌ی مدل SM-P205 در زمستان۲۰۱۹ به بازار معرفی کند.

باتوجه به شایعات منتشرشده درباره‌ی تبلت سامسونگ، انتظار می‌رود نسخه‌ی پایه‌ی این مدل از گلکسی تب A با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و فریم‌ور نسخه‌ی  P205DXU0ARL4 به بازار عرضه شود. به‌نظر می‌رسد تبلت جدید در دو رنگ مشکی و طوسی روانه‌ی بازار شود؛ ولی هنوز مشخص نیست با کدام نسخه‌ی سیستم‌‌عامل اندروید جعبه‌گشایی خواهد شد.

مقاله‌های مرتبط:

  • گلکسی تب A سامسونگ، تبلت اقتصادی ۱۰.۵ اینچی رونمایی شد
  • گلکسی تب اس 4 معرفی شد؛ نمایشگر ۱۰.۵ اینچی با حاشیه باریک و پشتیبانی از حالت DeX

تبلت‌های سری Galaxy Tab A، جزو تبلت‌های اندرویدی میان‌رده خواهند بود. آخرین مدل این تبلت‌ها گلکسی تب A با نمایشگر ۱۰.۵اینچی است که ماه اوت معرفی شد. نمایشگر ۱۰.۵اینچی این تبلت LCD با رزولوشن ۱۹۲۰× ۱۲۰۰ پیکسل است که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۵۰ بهره می‌برد. این مدل از تبلت گلکسی تب A سامسونگ حافظه‌ی رم ۳گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲گیگابایتی به‌همراه دوربین اصلی ۸مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵مگاپیکسلی خواهد داشت. 

براساس آخرین گزارش‌ها، احتمال دارد سامسونگ گلکسی تب A جدید خود را در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۹ معرفی کند. این کنگره از ۲۵ تا ۲۸فوریه‌ی۲۰۱۹ (برابر با ۶ تا ۹اسفند) در بارسلونا برگزار خواهد شد. گزینه‌ی احتمالی دیگر، رونمایی این دستگاه در رویداد ۲۰فوریه‌ی۲۰۱۹ (‌برابر اول اسفند) است. شایعه شده سامسونگ قصد دارد در این رویداد، گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ لایت و گلکسی اس ۱۰ پلاس را معرفی کند. همچنین انتظار می‌رود سامسونگ نسخه‌ی 5G گلکسی اس ۱۰ را به‌همراه گلکسی F تاشدنی در رویداد دیگری در ماه بعدی معرفی کند.

بیشتر بخوانید:

نسخه لایت و پلاس گلکسی اس 10 در بنچمارک دیده شدند
هواوی تا ۴ دی ماه به رکورد عرضه ۲۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۸ دست پیدا می‌کند
سری گلکسی M سامسونگ به‌زودی رونمایی می‌شود
هواوی پی 30 و پی 30 پرو با بریدگی بالای نمایشگر قطره‌ای‌شکل معرفی می‌شوند
مشخصات کامل گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ لو رفت

برچسب‌ها:

نظر شما