شناسهٔ خبر: 30058842 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

سری گلکسی M سامسونگ به‌زودی رونمایی می‌شود

ابوالفضل شجاعی / Sammobile

صاحب‌خبر -

 چندی پیش اعلام کرده بودیم سامسونگ قصد دارد سری جدید گلکسی M را رونمایی کند. انتظار می‌رود این مدل برای کاهش هزینه‌های سامسونگ جایگزین سری J و On و C شود. سامسونگ هنوز این سری جدید را تأیید نکرده؛ ولی ممکن است خط تولید این مدل‌ها به‌زودی راه‌اندازی شود.

گلکسی M10 و گلکسی M20 اولین گوشی‌های سری M خواهند بود. مشخصات سری M10 در Geekbench مشاهده شده و اکنون گواهی تأییدیه‌ی Wi-Fi خود را دریافت کرده است.

این گواهی‌نامه‌ها معمولا عرضه‌ی قریب‌الوقوع محصول را نشان می‌دهند. احتمالا سامسونگ درحال‌برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی سری M در آینده‌ای نزدیک است. برخی از گزارش‌ها از معرفی گلکسی M10 و گلکسی M20 در ماه ژانویه حکایت می‌کنند.

Wi-Fi Certificateبنچمارک گلکسی (M10 (SM-M105F نشان می‌دهد این گوشی به‌همراه پردازنده‌ی اگزینوس ۷۸۷۰ و حافظه‌ی رم ۳گیگابایتی راهی بازار خواهد شد. اگزینوس ۷۸۷۰ همان تراشه‌ای است که سامسونگ در دستگاه‌های میان‌رده و پایین‌رده‌اش استفاده می‌کند. این گوشی احتمالا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و مبتنی بر اندروید ۸.۱ اوریو خواهد بود. به‌دلیل قیمت معقول انتظار می‌رود این گوشی مجهز به نمایشگر ال‌سی‌دی باشد.

طبق گفته‌ی برخی منابع، سری گلکسی M ابتدا در کشورهای خاورمیانه و آسیا و آفریقا عرضه خواهد شد. سامسونگ باتوجه‌به هدفی که از عرضه‌ی سری گلکسی M دارد، ابتدا روی بازارهایی تمرکز خواهد کرد که ازنظر قیمت حساس است.

این شرکت کره‌ای هنوز صحبتی درباره‌ی گلکسی M10 و M20 به‌میان نیاورده است. بدون شک چند هفته قبل از اینکه سامسونگ اطلاعاتی را به طور رسمی درباره‌ی آن‌ها افشا کند، می‌توان حدس زد این گوشی‌ها ارزان‌قیمت خواهند بود.

برچسب‌ها:

نظر شما