شناسهٔ خبر: 30035342 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

موافقت شورای شیراز با لایحه تشویقی بازگشایی املاک مورد مسیر

شورای اسلامی شهر شیراز در شصت و ششمین جلسه علنی با لایحه تشویقی بازگشایی املاک مورد مسیر در پروژه های عمرانی شهرداری شیراز موافقت کرد.

صاحب‌خبر -

موافقت شورای شیراز با لایحه تشویقی بازگشایی املاک مورد مسیربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در صحن علنی، با لایحه‌ی تشویقی بازگشایی املاک مورد مسیر طرح‌های عمرانی شهرداری با توجه به محدودیت منابع مالی شهرداری و به منظور مدیریت هزینه، تعیین اولویت‌ها و ترغیب مالکان املاک واقع در مسیر طرح‌های عمرانی شهرداری موافقت کردند.

با تصویب این لایحه، همه املاک واقع در طرح‌های عمرانی و تفصیلی شهرداری (بر اساس طرح تفصیلی مصوب شهر شیراز) و املاک واقع در طرح‌های شهرداری که دارای احکام قضایی مبنی بر محکومیت شهرداری به پرداخت غرامت هستند، مشمول این مصوبه می‌شوند.

همچنین در صحن علنی شورا، لایحه دوفوریتی الحاق به مصوبه هزینه تامین سرانه خدمات عمومی و شهری حوزه استحفاظی باغات قصردشت با قید یک فوریت به کمیسیون معماری و شهرسازی به عنوان کمیسیون اصلی و کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا به عنوان کمیسیون فرعی ارجاع شد.
انتهای پیام/م

نظر شما