شناسهٔ خبر: 30026294 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اعطاي تنديس ملي فداکاري به 29 دانشجو

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا-  29 دانشجو از دانشجويان سراسر کشور موفق به دريافت تنديس فداکاري دانشجويي شدند.
به گزارش خبرگزاري آريا، دبير هشتمين‌ «آيين اعطاي تنديس ملي فداکاري دانشجويان ايران» با بيان اينکه منطق ايثار و فداکاري حماسه آفريني است، گفت: ايثار و فداکاري در هيچ سطحي هدر نمي‌رود بلکه جوانه مي‌زند.
حسن فارسي با اشاره به اينکه تاکنون با مشارکت سازمان جهاد دانشگاهي تهران و سازمان جهاد دانشگاهي کل کشور و ديگر دستگاه‌ها 279 تنديس فداکاري اهدا شده است، افزود: از ميان 279 تنديس اهدا شده، 248 تنديس به افراد و 31 مورد به گروه‌هاي فداکار اهدا شده؛ همچنين 152 تنديس به گروه‌ها و افراد دانشگاه‌هاي دولتي و 72 مورد به گروه‌ها و افراد دانشگاه آزاد اسلامي اهدا شده است.
وي گفت: 67 نفر از برگزيدگان از استان تهران و 152 مورد از ساير نقاط کشور اين تنديس را دريافت کرده‌اند؛ علاوه بر آن سه دانشجوي خارجي و يک دانشجوي ايراني شاغل در خارج از کشور نيز برگزيده دريافت تنديس ملي فداکاري دانشجويان ايران بوده‌اند.
وي با بيان اينکه هشتمين آيين اعطاي تنديس ملي فداکاري دانشجويان ايران با مشارکت هفت دستگاه برگزار مي‌شود، گفت: از 29 مهر که فراخوان ثبت‌نام دانشجويان فداکار آغاز شد تا پايان 30 آبان 108 مورد ثبت‌نام داشتيم، پس از امتيازبندي اختصاصي در شش جلسه، 18 فرد و 9 گروه شايسته دريافت اين تنديس شناخته شدند علاوه بر آن‌ها با نظر شوراي سياستگذاري دو فرد غيردانشجو نيز اين تنديس را دريافت خواهند کرد.
دبير هشتمين آيين اعطاي تنديس ملي فداکاري دانشجويان ايران در ادامه با اشاره به اينکه چهار نفر از برگزيدگان از خواهران و 14 نفر از ميان برادران هستند، افزود: 10 مورد از برگزيدگان از استان تهران و 19 مورد از ساير نقاط کشور هستند.

نظر شما