شناسهٔ خبر: 30005166 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ارسال۳۰۰۰ ویلچرهدیه‌ای به معلولان مناطق محروم

مراسم ارسال ۳ هزار ویلچر هدیه‌ای به معلولان مناطق محروم و کم برخوردار با کمک ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره) و خیرین برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، محمد مخبر رئیس ستاد فرمان اجرایی حضرت امام در این مراسم تصریح کرد: معلولیت مانع کار نمی شود ، باید امکانات بدهیم که موضوع ۳هزار ویلچر مطرح شد و پویش چرخ زندگی به راه افتاد.
مخبر گفت: البته روی مسئله اشتغال معلولان باید کار شود تا شرایطی فراهم کنیم و با کمک مردم آن را وسعت ببخشیم.
وی ادامه داد: تهیه جهیزیه، وام برای درمان سرطان، اجرای چندین طرح عمرانی انجام شده است و به دستور رهبری کمک های موردی را هم در دستور کار داریم.
وی افزود: ۲۵ خدمت در حال انجام است ، باید واکنش سریع به مشکلات داشته باشیم که بنیاد برکت احسان را ایجاد کردیم.
مخبر گفت: وقتی دیدیم ۲هزار نفر در یکی از مناطق محروم با سوء تغدیه مواجه هستند ، در کمتر از یک هفته بسته غذایی توزیع کردیم و در زلزله کرمانشاه چند تریلر در اولین لحظه امکانات بسیج شد.
مخبر گفت: در برکت احسان در چند ماه اخیر در پی اعتماد مردم به ما با موج استقبال مردمی مواجه شدیم و ۲۰ هزار نفر فقط در روز گذشته در پویش چرخ زندگی مراجعه کردند و در دوره اربعین نیز در شلمچه و چذابه نجف و کربلا ۱۰۰ پزشک جوان جهادی اعزام شدند.
وی با اشاره به توزیع ۱۵۰ هزار بسته نوشت افزار گفت: نعمت هایی که خدا به کشور اعطا کرده است قابل قیاس با هیچ جا نیست و مردم خیری داریم با این حال نقطه اتصال خوبی بین این نعمت ها و نیازها نداریم و در حالی که جنگ را همین طوری اداره کردیم پس می توانیم بر همه مشکلات غلبه کنیم .
مخبر گفت: هزار کودک در کشور متولد می شود که مشکل شنوایی دارد و ما قبول کردیم تمام هزینه های کاشت حلزون را بدهیم ، همچنین هر هفته یک تا دو بار شبانه در مناطق بسیار محروم تهران غذای گرم توزیع می کنیم و در اینجا فقط برای ایجاد انگیزه بین مردم اقداماتمان را اعلام می کنیم تا به ما برای اعطای کمک اعتماد کنند.

نظر شما