شناسهٔ خبر: 30010602 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رئيس ستاد فرمان اجرايي حضرت امام:

ارسال 3 هزار ويلچر هديه اي به معلولان مناطق محروم و کم برخوردار

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- مراسم ارسال 3 هزار ويلچر هديه اي به معلولان مناطق محروم و کم برخوردار با کمک ستاد فرمان اجرايي حضرت امام و خيرين برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، محمد مخبر رئيس ستاد فرمان اجرايي حضرت امام در اين مراسم تصريح کرد: معلوليت مانع کار نمي شود ، بايد امکانات بدهيم که موضوع 3هزار ويلچر مطرح شد و پويش چرخ زندگي به راه افتاد.
مخبر گفت: البته روي مسئله اشتغال معلولان بايد کار شود تا شرايطي فراهم کنيم و با کمک مردم آن را وسعت ببخشيم.
وي ادامه داد: تهيه جهيزيه، وام براي درمان سرطان، اجراي چندين طرح عمراني انجام شده است و به دستور رهبري کمک هاي موردي را هم در دستور کار داريم.
وي افزود: 25 خدمت در حال انجام است ، بايد واکنش سريع به مشکلات داشته باشيم که بنياد برکت احسان را ايجاد کرديم.
مخبر گفت: وقتي ديديم 2هزار نفر در يکي از مناطق محروم با سوء تغديه مواجه هستند ، در کمتر از يک هفته بسته غذايي توزيع کرديم و در زلزله کرمانشاه چند تريلر در اولين لحظه امکانات بسيج شد.
مخبر گفت: در برکت احسان در چند ماه اخير در پي اعتماد مردم به ما با موج استقبال مردمي مواجه شديم و 20 هزار نفر فقط در روز گذشته در پويش چرخ زندگي مراجعه کردند و در دوره اربعين نيز در شلمچه و چذابه نجف و کربلا 100 پزشک جوان جهادي اعزام شدند.
وي با اشاره به توزيع 150 هزار بسته نوشت افزار گفت: نعمت هايي که خدا به کشور اعطا کرده است قابل قياس با هيچ جا نيست و مردم خيري داريم با اين حال نقطه اتصال خوبي بين اين نعمت ها و نيازها نداريم و در حالي که جنگ را همين طوري اداره کرديم پس مي توانيم بر همه مشکلات غلبه کنيم .
مخبر گفت: هزار کودک در کشور متولد مي شود که مشکل شنوايي دارد و ما قبول کرديم تمام هزينه هاي کاشت حلزون را بدهيم ، همچنين هر هفته يک تا دو بار شبانه در مناطق بسيار محروم تهران غذاي گرم توزيع مي کنيم و در اينجا فقط براي ايجاد انگيزه بين مردم اقداماتمان را اعلام مي کنيم تا به ما براي اعطاي کمک اعتماد کنند.

نظر شما