شناسهٔ خبر: 29992688 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

رئال مادرید 1-0 رایو وایکانو؛ تیم سولاری پیروز شد اما نگرانی‌ها را برطرف نکرد

نوید معصومی

تیم سولاری خوب بازی کرد اما در گلزنی همچنان مشکل داشت؛ نمایش تونی کروس چشم نواز بود.

صاحب‌خبر -

طرفداری - از هفته شانزدهم رقابت های لالیگا اسپانیا، رئال مادرید امشب از ساعت 21:00 میزبان رایو وایکانو بود.

جزئیات بازی

تورنمنت: لالیگا اسپانیا

تاریخ: شنبه 24 آذر

ساعت: 21:00

استادیوم: سانتیاگو برنابئو

لوکا مودریچرئال مادرید

آمار بازی و ترکیب ابتدایی

آمار اختصاصی طرفداری و جزئیات بیشتر را اینجا ببینید.

گزارش بازی

بازی با برتری رئال مادرید آغاز شد. تیمِ سولاری با رویکرد تهاجمی وارد بازی شده بود و خیلی زود با پاس عمقی وازکز و ضربه کریم بنزما در شرایط تک به تک، به گل برتری رسید. در دقیقه 16، روی ارسال یک ضربه کرنر، ضربه سر ولازکز با فاصله کمی از کنار دروازه رئال مادرید به بیرون رفت. یک دقیقه بعد در ضد حمله با پاس کروس، آسنسیو صاحب موقعیت خوبی در محوطه جریمه حریف شد اما ضربه پای چپ او توسط دروازه بان مهار شد. در دقیقه 19، باز هم با پاس کروس که شب فوق العاده ای را سپری می کرد، این بار وازکز صاحب موقعیت شد و ضربه پای راست او با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. بازی برای دقایقی آرام بود تا در دقیقه 36، شوت زیبا تونی کروس از پشت محوطه جریمه به تیرک عمودی دروازه رایو وایکانو برخورد کرد. در برگشت، ضربه پای راست مارسلو نیز توسط دروازه بان برگشت داده شد تا نیمه اول با نتیجه 1-0 به سود میزبان به پایان برسد.

دنی کارواخال-رئال مادرید-رایو والکانورئال مادرید در نیمه دوم هم رویکرد تهاجمی داشت و تیم برتر زمین بود. شاگردان سولاری نمایش بسیار خوبی داشتند و شایسته زدن گل های بیشتری بودند. در دقیقه 50، رئال مادرید با پاس مودریچ و ضربه پای چپ آسنسیو از مرکز محوطه جریمه صاحب موقعیت خطرناکی شد اما باز هم این توپ به گل تبدیل نشد. در دقیقه 65 مادریدی ها با ضربه سر راموس به گل رسیدند اما گل در موقعیت آفساید به ثمر رسید و مردود اعلام شد. در دقیقه 68 شوت از راه دور محکم ببه با واکنش خوب کورتوا مهار شد. تا اینجای کار، دو واکنش از کورتوا و سه واکنش از دیمیتروفسکی شاهد بودیم. در دقیقه 70، سبایوس به جای آسنسیو وارد میدان شد. شوت مودریچ در موقعیت خوب در دقیقه 73 دقت لازم را نداشت و از بالای دروازه به بیرون رفت. یک دقیقه بعد، شوت پای چپ از راه دور امبولا از کنار دروازه رئال مادرید به بیرون رفت. در دقیقه 78، بنزما به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد و وینیسیوس جای او را گرفت. در دقیقه 91 رئال مادرید شانس آورد که گل تساوی را دریافت نکرد. در یک حمله بسیار خطرناک، رایو والکانو در سه مقطع می توانست گل بزند اما با عکس العمل های عالی کورتوا و البته شانس، توپ وارد دروازه نشد و بازی با نتیجه 1-0 به پایان رسید.

شرح گل ها

دقیقه 13، کریم بنزما برای رئال مادرید: لوکاس وازکز و با یک حرکت خوب رو به جلو و یک پاس عمقی زیبا، بنزما را صاحب موقعیت کرد و او در موقعیت تک به تک با ضربه پای راست دروازه را گشود.

ویدئوی خلاصه بازی

 

 

نظر شما