شناسهٔ خبر: 29992687 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رئال مادرید 1 - 0 وایه کانو؛ برای فراموشی زسکا!

رئال مادرید موفق شد در برنابئو با یک گل وایه کانو را مغلوب کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شبی که قادر به خلق موقعیت زیادی روی دروازه وایه کانو نبود، با تک گل دقایق ابتدایی کریم بنزما موفق به شکست حریف و صعود به رده سوم با یک بازی بیشتر نسبت به سویا شد.

 

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اگرچه رئال مادرید حاکم توپ و میدان بود اما مسابقه بیشتر در مرکز زمین دنبال شد.

 

اما رئال مادرید با اولین حمله خطرناک خود به گل رسید. روی پاس واسکز، بنزما در گوشه سمت راست محوطه صاحب فرصت شده و با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه گل اول را وارد دروازه وایه کانو کرد.

 

 

 

 

سه دقیقه بعد ولاسکز با یک ضربه سر تماشایی می توانست گل تساوی وایه کانو را به ثمر برساند اما ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 21 یک بار دیگر مشابه این اتفاق رخ داد اما این بار ضربه سر ولاسکز در دستان تیبو کورتوا آرام گرفت.

 

در اواخر نیمه اول، تونی کروس بهترین فرصت را برای زدن گل دوم رئال مادرید داشت اما ضربه تماشایی او به دیرک دروازه وایه کانو برخورد کرد و در نهایت نیمه نخست با برتری 0-1 رئال مادرید به پایان رسید.

 

در ابتدای نیمه دوم و روی پاس دیدنی مودریچ، آسنسیو می توانست خیال رئال مادرید را در موقعیتی تک به تک راحت کند اما دیمیتریوسکی مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

 

در دقیقه 65 و روی ارسال تونی کروس، راموس دروازه وایه کانو را باز کرد اما این گل آفساید اعلام شد. در ادامه به‌به شانس خود را برای باز کردن دروازه رئال مادرید امتحان کرد اما ضربه او توسط کورتوا مهار شد.

 

در ادامه جریان بازی بسیار آرام شد و دو تیم قادر به ساختن موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر نبودند. رئال مادرید به خوبی جریان بازی را کنترل کرده و اجازه نداد وایه کانو موقعیت مهمی روی دروازه اش ایجاد کند.

 

در لحظات پایانی تیبو کورتوا با دو مهار فوق العاده برابر آلگریا و ولاسکز موفق به حفظ دروازه رئال مادرید شد تا در نهایت آنها با تک گل بنزما وایه کانو را مغلوب کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما