شناسهٔ خبر: 29988189 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لزوم جابجایی 1500 تیر برق مزاحم در تبریز

معاون قضایی رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی اتخاذ تدابیر مناسب برای جابجایی تیر‌های برق به جامانده در معابر در جریان تعریض‌ها و مسیرگشایی‌ها به ویژه در کلانشهر تبریز را خواستار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بابک محبوب علیلو در جلسه‌ای که به منظور بحث و بررسی پیرامون جابجایی تیر‌های برق به جامانده از اجرای طرح‌های بازسازی و بهسازی در محیط‌های شهری و روستایی آذربایجان شرقی برگزار شد با اشاره به تعریض و مسیرگشایی‌های متعدد در کلانشهر تبریز و عدم جابجایی تیر‌های برق، وجود این تیر‌ها را موجب سد معابر و در مواردی تصادفات رانندگی حتی در مواردی منجر به فوت یا صدمه بدنی راننده یا سرنشین اعلام و بر ضرورت جابجایی تیر‌های برق مزاحم در معابر با هدف جلوگیری از ورود خسارت به مردم و بیت المال تأکید کرد.
وی تصریح کرد : اگر بر اثر بی توجهی و انجام نشدن تکالیف قانونی از سوی متولیان امر در دستگاه ها، خسارتی به مردم و بیت المال وارد شود، عوامل مرتبط در قبال آن مسئول بوده و تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت .
وی گفت: پس از بحث و بررسی در این نشست مقرّر شد طرح عملیاتی و قابل اجرا با اولویت بندی و برنامه زمان بندی مناسب در راستای جابجایی تیر‌های برق تهیه و با جدیّت و اهتمام لازم در کوتاهترین زمان ممکن، برای حل مشکل اقدام شود.
بنا به اعلام شرکت توزیع برق شهرستان تبریز بیش از ۱۵۰۰ تیر برق مزاحم در معابر این کلانشهر وجود دارد.

نظر شما