به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از بیمه سلامت، محمد منتقمیراد درباره سوء استفاده از عنوان بیمه سلامت به وسیله تماسهای تلفنی برخی شرکتها افزود: سازمان بیمه سلامت در ارائه خدمت به بیمهشدگان نیاز به هیچ فرد یا شرکتی برای بازاریابی ندارد و در کل کشور فقط از طریق ادارههای کل و دفاتر پیشخوان، خدمات خود را به بیمهشدگان ارائه میکند.
وی ادامه داد: متأسفانه برخی افراد یا شرکتها تحت عنوان صدور کارت هوشمند یا بیمه تکمیلی، اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از مردم میکنند و بهطور مثال میگویند هزینههای درمانی را با پرداخت هزینهای اندک انجام میدهند و به دنبال این کار، از اعتماد مردم سوء استفاده میکنند.
منتقمیراد افزود: البته تعدادی از این شرکتها شناسایی شدهاند و از مردم نیز میخواهیم که به این شرکتها و تماسهای تلفنی اعتماد نکنند و در اسرع وقت موضوع را به نزدیکترین اداره کل بیمه سلامت یا سامانه تلفنی ۱۶۶۶ اطلاع دهند. همکاران ما در سازمان بیمه سلامت موضوع را بهصورت جدی پیگیری میکنند.
انتهای پیام/4044/ن
نظر شما