شناسهٔ خبر: 29978066 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عجيب ترين آرايشگري ها در ايران

از آرايشگري با آتش تا اصلاح مو زير آب.

صاحب‌خبر -
به  گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ تازه‌ترین اخبار حوادث را در صفحه حوادث گروه استان‌های خبرگزاری صداوسیما دنبال کنید.

>>
بدهکار میلیاردی بانک در دام قانون
 
  • عجيب ترين آرايشگري ها در ايران

آرايشگري زير آب 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_2948468" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2302497/2948468?width=350&height=250"></script></div>
آرايشگري با آتش
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_2948470" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2302497/2948470?width=350&height=250"></script></div>
 
کشف یک مهرکده زیرزمینی مربوط به آیین مذهبی پیش از اسلام
یک مهرکده زیرزمینی مربوط به آیین میترائیسم در سفید شهر آران و بیدگل کشف شد.
سرپرست طرح شهر زیرزمینی سفیدشهر گفت: در کاوش‌های شهر زیرزمینی طسمیجان سفیدشهر یک مهرکده زیرزمینی مربوط به آئین "میترائیسم" که آیین مذهبی متعلق به پیش از اسلام است کشف شد.
مجید منتظر ظهوری افزود:احتمال تغییر کاربری در قرن ٦و٧ و استفاده از این مکان به عنوان کلیسا نیز وجود دارد که تحقیقات بیشتر در این خصوص ادامه دارد.
وی گفت: این بنا دارای "پلان چلیپایی" بوده و دارای چهار صفه با سقف جناغی شکل و تختگاه برای نشستن بوده است.
منتظر ظهوری گفت: احتمال اتصال این مکان به شهر زیر زمینی طسمیجان نیز وجود دارد که تحقیقات برای ارزیابی دقیق‌تر وجود دارد.
آئین میترائیسم قبل از زرتشت بوده و دارای شباهت‌های زیادی به لحاظ معماری با برخی کلیسا‌های مسیحیت دارد.
کشف یک مهرکده زیرزمینی مربوط به آیین مذهبی پیش از اسلام کشف یک مهرکده زیرزمینی مربوط به آیین مذهبی پیش از اسلام
 
ترور۶ مقام امنیتی پاکستان
بنا به شنیده ها، در حمله تروریستی به کاروان مقامات امنیتی پاکستان در منطقه بلوچستان پاکستان در جنوب غربی این کشور 6 تن کشته و 14 نفر دیگر مجروح شدند.
بر اساس این خبر، هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.
ترور۶ مقام امنیتی پاکستان در منطقه بلوچستان پاکستان
 
ترور۶ مقام امنیتی پاکستان در منطقه بلوچستان پاکستان فرود اضطراری هواپیمای دبی به نروژ در شیراز
هواپیمای مسیر دبی به نروژ در شیراز فرود اضطراری کرد.
مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز گفت: این هواپیما ظهر ديروز به علت از دست دادن یک موتور با ۱۷۰ مسافر و ۱۸ کرو پروازی در فرودگاه شیراز به زمین نشست.
استوار افزود: مسافران در سالن انتظار فرودگاه منتظر جایگزین شدن هواپیما شدند.

 
کرمان؛
قاتل خاموش در کمین افراد سهل انگار
پیش از رسیدن زمستان، قاتل خاموش (گاز گرفتگی) جان 5 نفر را در استان کرمان گرفت.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_2947049" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2302497/2947049?width=400&height=300"></script></div>
 
تصادف کامیون و پراید در جاده خان زنیان - شیراز
 
تصادف کامیون و پراید در جاده خان زنیان - شیراز تصادف کامیون و پراید در جاده خان زنیان - شیراز تصادف کامیون و پراید در جاده خان زنیان - شیراز تصادف کامیون و پراید در جاده خان زنیان - شیراز تصادف کامیون و پراید در جاده خان زنیان - شیراز تصادف کامیون و پراید در جاده خان زنیان - شیراز
آسمانی شدن پلیس کوچک گیلان
ترور۶ مقام امنیتی پاکستان در منطقه بلوچستان پاکستانامیر عباس، پلیس هشت ساله گیلانی درگذشت.
رئیس پلیس راهور استان امروز گفت: امیرعباس دلیر کودک ۸ ساله گیلانی که پلیس افتخاری بود پس از ماه‌ها مبارزه با بیماری سرطان درگذشت.
سرهنگ محمدی افزود: پلیس راهور چند ماه پیش امیر عباس را به آرزویش که پلیس شدن بود رساند و وی را پلیس افتخاری خیابان‌های شهر رشت کرد.
وی سفر به مشهد مقدس را آرزوی دیگر امیرعباس اعلام کرد و گفت: با هزینه پلیس راهور امیرعباس و پدر و مادرش به پابوس امام رضا (ع) رفتند.

سارق مسلح در درگیری با پلیس کشته شد
ترور۶ مقام امنیتی پاکستان در منطقه بلوچستان پاکستانمعاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان ازهلاکت یک سارق مسلح در درگیری با پلیس در شهرستان اهواز خبر داد.
سرهنگ علی قاسم پور گفت: دیشب عوامل گشت کلانتری 14 در حین گشت زنی به یک دستگاه پژو پارس سفید با ۳ نفر سرنشین مشکوک، جهت توقف مامورین به آن‌ها دستور ایست داده، که یک نفر از سرنشینان پژو که سارقین مسلح بودند با سلاح کلاشینکف به سمت ماموران تیراندازی، ماموران موضع گرفته و اقدام به تیر اندازی متقابل کردند. 
وی افزود: در این درگیری خودرو سارقین از ناحیه لاستیک و بدنه مورد اصابت گلوله قرار گرفته، سارقین مسلح در میدان اول کیان آباد خودرو پژو پارس را رها نموده و متواری می‌شوند.
سرهنگ قاسم پور تصریح کرد: لذا یک نفر از سارقین مورد اصابت گلوله قرار گرفته به هلاکت رسیده و بقیه متواری شدند، خودرو سارقین و پلاک هر دو سرقتی بودند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان بیان داشت: در بازرسی از خودرو یک خشاب کلاش با 30 فشنگ و یک عدد شوکر برقی و ابزار سرقت کشف و تلاش برای دستگیری دیگر سارقین ادامه دارد.

>>افزایش جانباختگان حادثه تصادف محور اراک شازند به ۴ نفر

20 مصدوم در حوادث رانندگی چهارمحال و بختیاری
ترور۶ مقام امنیتی پاکستان در منطقه بلوچستان پاکستانحوادث رانندگی در محور‌های ارتباطی چهارمحال و بختیاری، 20 مصدوم بر جای گذاشت.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گفت: واژگونی خودروی سواری رانا در محور شهرکرد به سورشجان پنج مصدوم، برخورد دو دستگاه خودروی سواری پژو در جاده روستای گوشکی به باغ بهزاد شش مصدوم و برخورد خودروی سواری سمند و پژو در محور بروجن به لردگان ۹ مصدوم بر جای گذاشت.
سرهنگ نجفی افزود: مصدومان این حوادث رانندگی پس از اقدامات درمانی اولیه، با 12 دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان‌های آیت الله کاشانی (ره)، شهدای لردگان و ولیعصر (عج) بروجن منتقل شدند.


روستای بیار آشخانه؛
حرکت ناگهانی تراکتور، مرگ راننده و قطعی گاز روستا
ترور۶ مقام امنیتی پاکستان در منطقه بلوچستان پاکستانعبور تراکتور از روی مرد روستایی در شهرستان مانه و سملقان، موجب مرگ وی شد و گاز روستا را نیز قطع کرد.
رئیس بیمارستان پورسینای آشخانه گفت: حادثه شامگاه جمعه در روستای "بیار" زمانی که این مرد 43 ساله روستایی مشغول تعمیر تراکتور خود بود، روی داد.
حسن برآبادی افزود: تراکتور به ناگاه به حرکت درآمده و از روی قفسه سینه مرد روستایی عبور کرده و علاوه بر مجروحیت شدید وی، بر اثر برخورد با علمک گاز، باعث قطعی 2 ساعته گاز روستا شد.
وی گفت: مرد روستایی که دچار آسیب دیدگی از ناحیه قفسه سینه، قلب و پارگی ریه شده بود بلافاصله به اورژانس بیمارستان انتقال یافت که به علت شدت جراحات، درگذشت.
روستای بیار با 2 هزار نفر جمعیت، در یک کیلومتری شهر آشخانه، مرکز شهرستان مانه و سملقان و 45 کیلومتری غرب بجنورد قرار دارد.
 
وقوع حریق گسترده در خیابان جهاد سبزوار
ترور۶ مقام امنیتی پاکستان در منطقه بلوچستان پاکستانصبح امروز کارگاه صافکاری در خیابان جهاد سبزوار دچار آتش سوزی شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون عملیات آتش‌نشانی سبزوار امروز با بیان این مطلب گفت: با تماس شهروندان مبنی بر وقوع آتش سوزی در خیابان جهاد دو دستگاه خودروی حریق و ۶ آتش نشان از دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند. وقوع حریق گسترده در خیابان جهاد سبزوار
هادی زارعی افزود: آتش نشانان با یک ساعت تلاش بی وقفه، حریق را به طور کامل مهار و خاموش و از سرایت اتش به سایر مغازه‌ها جلوگیری کردند.
وی گفت: کارشناسان در حال بررسی علت اصلی وقوع این حادثه هستند.
 
مرگ عابر پیاده در محور فرمهین-کمیجان
ترور۶ مقام امنیتی پاکستان در منطقه بلوچستان پاکستانبرخورد یک دستگاه خودروی سواری با عابری پیاده منجر به مرگ وی شد.
رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: شامگاه جمعه یک دستگاه خودروی سواری با عابر پیاده در محور فرمهین-کمیجان برخورد می‌کند که عابر به دلیل جراحات جان باخت.
کهریزی افزود: راننده خودرو بعد از این صحنه از محل تصادف متواری می‌شود که تلاش برای دستگیری آن ادامه دارد.
وی اضافه کرد: علت این سانحه از سوی کارشناسان تصادفات پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان در دست بررسی است.
 
با گذشت خانواده مقتول؛
رهایی قاتل از چوبه‌ی دار
ترور۶ مقام امنیتی پاکستان در منطقه بلوچستان پاکستانقاتل در یک قدمی چوبه دار با گذشت خانواده مقتول و معتمدان محلی کرمانشاه از مجازات رهایی یافت.
جبار تجری رئیس شورا‌های حل اختلاف استان کرمانشاه گفت: قاتل پس از هشت سال با گذشت خانواده مقتول و رهایی قاتل از چوبه‌ی دار پس از هشت سالتلاش‌های شبانه روزی ستاد تالیف و معتمدان محلی کرمانشاه از مجازات رهایی یافت.
در سال ۱۳۸۹ این قتل بر سر اختلافات خانوادگی رخ می‌هد و قاتل دستگیر می‌شود.
پس از درخواست خانواده‌ی قاتل به شورا‌های حل اختلاف جهت تلاش به ذات البین و مصالحه بین طرفین دعوی، شورا با دعوت از خانواده‌ی مقتول پرونده را در ستاد تالیف قلوب مفتوح و تلاش جهت سازش را آغاز کردند.
وی در ادامه با اشاره به صبر و متانت اعضای شورا در جلسه‌های مکرر و حضور در منزل خانواده‌ی مقتول و استفاده بزرگان و معتمدین محلی اضافه کرد: خانواده مقتول با حضور در یکی از دفترخانه‌های اسناد رسمی کرمانشاه رضایت کامل خود را از خانواده‌ی قاتل اعلام کرد و جوانی از چوبه‌ی دار رهایی یافت.

نظر شما