شناسهٔ خبر: 29965832 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ارومیه| اردوی تیم ملی شمشیربازی جوانان در ارومیه برگزار می‌شود

R41361/P1361/S6,48/CT1

دبیر هیئت شمشیربازی آذربایجان غربی با بیان این که اردوی تیم ملی شمشیربازی جوانان در ارومیه برگزار می‌شود گفت: ۴ دختر اپه ایست ارومیه‌ای به این اردو دعوت شدند.

صاحب‌خبر -

شهریار نوبخت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اردوی تیم ملی شمشیربازی جوانان در شهر ارومیه اظهار داشت: این دوره از اردو از بیست و یکم آذرماه شروع شده و تا بیست و نهم این ماه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: سما کشی آده، مبینا بافراست، فریماه باباپور و زهرا مرد تیز خراب از شهر ارومیه در این دوره از اردو در کنار 6 شمشیرباز دیگر حضور دارند.

دبیر هیئت شمشیربازی آذربایجان غربی با بیان این که ورزشکاران این دوره از استان‌های اصفهان، آذربایجان غربی، تهران، البرز و یزد هستند گفت: زهرا عیدی شاطر، فاطمه خراسانی، مائده رضایی، آنوشا شهابی، مهسان ایوبی و غزل حاج علی اکبری دیگر شمشیربازان حاضر در اردو هستند.

وی با اشاره به نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور یادآور شد: تیم دختران آذربایجان غربی در این مسابقات مقام سوم را از آن خود کردند و در بخش فلوره انفرادی شیدا حسینی و هانیه خوش خواهی از آذربایجان غربی به ترتیب مدال‌های نقره و طلا را از آن خود کردند.

نوبخت تاکید کرد: در بخش انفرادی این مسابقات نیز سما کشی آده مقام سومی را به دست آورد و در بخش تیمی اسلحه فلوره تیم استان متشکل از زهرا حیدرزاده، شیدا حسینی، هانیه خوشخواهی و هلیا اسماعیل زاده مدال طلا را از آن خود کرده و آنیتا بیات ماکو، زهرا مرد، فاطمه احمدی و سما کشی آده در بخش تیمی اسلحه اپه به مقام دومی بسنده کردند.

انتهای پیام/ن

نظر شما