شناسهٔ خبر: 29964436 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

امروز ليبرال دموکراسي به پايان رسيده است

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- خطيب نماز جمعه تهران گفت: ليبرال دموکراسي که فريبکارانه بيش از يک قرن دنيا را فريب داده بود، امروز به پايان رسيده است.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا حجت الاسلام و المسلمين کاظم صديقي در خطبه دوم نماز جمعه اين هفته تهران اظهار داشت: عده اي از اول انقلاب منتظر سقوط نظام هستند، ليبرال ها، غرب گراها، سکولارها، اومانيست ها، از خدا بي خبرها، غيرمعتقدين به بقاي دين و مددهاي غيبي مرتب مي گويند که اين نظام ‌نفس هاي آخر را مي‌کشد.
حجت الاسلام و المسلمين صديقي با اشاره به حضور مدافعان حرم در جبهه هاي مقاومت و انسجام بسيج کشورهاي مقاومت و تشکيل سد آهنيني که شاخ هاي آمريکا و قدرت هاي بزرگ را شکاند، افزود: اين دليل روشني است که انقلاب طراوت خودش را دارد و شهيدان آن روز اگر امروز بودند، در کنار همين شهيدان قرار مي گرفتند و اين جوان هاي ما هم اگر آن روز بودند، در کنار آن شهيدان بودند و اين دليل بر استحکام انقلاب و نظام ماست.
خطيب نماز جمعه تهران ادامه داد: دنيا از روز اول بنايش بر اين بود که با اسلحه کفر و تکفير اين نظام توحيدي و ولايي را درهم بشکند اما فرماندهي نايب امام زمان خودش يک ظرفيت غيبي است که دشمن نمي تواند، آن را تحليل کند. دشمن هرگز عقلش نمي رسد و دجالي است که تنها يک چشم دنيا بين دارد.
وي يادآور شد: آنها نه ولايت فقيه و نه ولايت معصوم و نه شهادت شهيد را نمي‌توانند، ارزيابي بکنند؛ اين ولايت متصل به قدرت لايزال خدا است و از اين جهت آنکه به او فرمان داده است که پرچم را به دست بگيرد و با امدادهاي غيبي او را هدايت مي کند و حرف‌هايي مي‌زند که وراي حرف‌هايي است که کارشناسان و مستشاران و مغزهاي سياسي و کانون هاي فکري مشورت مي دهند.
حجت الاسلام و المسلمين صديقي خاطرنشان کرد: البته ايشان اهل مشورت هستند و هر مساله اي را که مقام معظم رهبري بخواهند در سطح جامعه براي نظام و مردم القا کنند، مشورت هاي لازم را از افراد مورد اعتماد و صاحب‌نظر دارند و اين مشورت ها همه مقدم است. اجتهاد علومي را لازم دارد اما هرکسي به اين علوم دست يافت، اجتهاد پيدا نمي‌کند؛ اجتهاد يک قوه قدسي است و اين تکيه ولي فقيه به آسمان است و آسماني ها و سماواتي ها در خواب و بيداري هواي بندگان صالح را دارند.
وي با بيان اينکه مساله شهادت تجلي قدرت خداست، اظهار داشت: شهيد با شهادت خود هم براي هميشه از چنگال مرگ خلاص شده است و به حيات ابدي نائل شده و هم جامعه را با قدرت خدا مقتدر کرده است.
خطيب نماز جمعه تهران افزود: تعبيري که حضرت امام (ره) به زبان آوردند و خلف صالح آن بزرگوار امام فعلي ما در ديدار خانواده هاي شهدا به روايت از امام بيان کردند، اين است که ملتي که شهادت دارد اسارت ندارد.
وي يادآور شد: دنيا از اول بناي تجزيه کشور را داشت و جنگ قوميت ها را راه انداخته بود و بنا داشت کشور را قطعه قطعه کند اما خون شهدا انسجام ايجاد کرد و تفرقه و تکفير و کفر را به زانو درآورد و وحدت ايجاد کرد.
خطيب نماز جمعه تهران گفت: 40 سال است عوامل انگليس با شعار تفرقه بيانداز و حکومت کن همچنان مشغول هستند تا ايجاد شکاف کنند، روساي شياطين نقشه کشيده بودند که با تحريم ظالمانه غيرقانوني و بي‌سابقه مردم ما را آنچنان تحت فشار قرار دهند که آهي نداشته و قدرت ديدن دشمن و مصاف با دشمن را نداشته باشند و به جان هم بيفتند و گروه‌هايي در خيابان ها در مقابل هم قرار بگيرند.
وي افزود: اما ديديم دفاع از حرم و شهدا هم يک اتحاد بين المللي جهان اسلام را به عنوان يک الگو کليد زد، هم تکفير و کفري که مي‌خواستند سوريه و عراق را تجزيه کنند و لبنان و مقاومت را از بين ببرند، از بين رفتند.
خطيب نماز جمعه تهران اضافه کرد: از اين طرف نيروهاي شهيد داده معتقد به ولايت و شهادت همچنان ايستادگي مي‌کنند و مي‌گويند همه مشکلات را در چهل سال تحمل کرديم، دستاوردهاي عظيمي داشتيم و قدرت بزرگ منطقه شديم و در همه عالم آوازه پيدا کرديم.
وي افزود: ما دل هاي عالميان را فتح کرديم و در داخل آمريکا چالش ايجاد کرديم ما انگليس را در مسائل سياسي و اجتماعي به زانو درآورديم و اول سخن را در عالم مي گوييم و کساني که از استعمار و استبداد خسته شدند فوج فوج ام‌القراي فکريشان و نهضت شان ايران است.
وي با اشاره به افزايش قيمت ها از 50 درصد تا 70 درصد اظهار داشت: ضعفاي جامعه ما را ايمان، ولايت و اعتقادات نگه شان داشته وگرنه ديديد که در فرانسه چه اتفاقي افتاد.
حجت السلام و المسمين صديقي اضافه کرد: اين ليبرال دموکراسي که فريبکارانه بيش از يک قرن دنيا را فريب داده بود، امروز به پايان رسيده و شورش سراسري کشور فرانسه که مهد دموکراسي و آزادي و ليبرال دموکراسي است، به بن بست رسيده است.
خطيب نماز جمعه تهران گفت: آنها نقشه کشيده بودند و مي‌گفتند تابستان گرمي خواهيد داشت اما ما تابستان خوبي را با همه مشکلات پشت سر گذاشتيم.
سيام**2021**1834
انتهاي پيام /*

نظر شما