شناسهٔ خبر: 29959700 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سازمان سلامت همگانی بریتانیا اعلام کرد؛

افزایش شدید آمار اختلالات روانی/۶۰۰ هزار کارمند دچار استرس

سازمان سلامت همگانی بریتانیا از افزایش ۲۸ درصدی بیماران مبتلا به اختلالات روانی به ویژه استرس و اضطراب، نسبت به یک دهه گذشته خبر داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از ایندیپندنت، بررسی های جدید نشان می دهد طی یک دهه گذشته شمار بیمارانی که برای مشکلات سلامت روان به ویژه استرس و اضطراب به بیمارستان های انگلیس مراجعه کرده اند، افزایش چشم گیری پیدا کرده است.

بنابر اعلام شرکت مراقبت های سلامت «فور»، بیش از یک سوم مردم بریتانیا حداقل یک بار در طول هفته احساس استرس و اضطراب می کنند.

سازمان سلامت همگانی انگلیس نیز از افزایش ۲۸ درصدی پذیرش بیمارستان ها از بیماران مبتلا به استرس و اضطراب نسبت به یک دهه گذشته خبر داده است.  به علاوه از میان جمعیت مبتلا به اختلالات سلامت روان که در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ به مراکز درمانی مراجعه کرده اند، ۸.۷ درصد از استرس و اضطراب رنج می برده اند.

به طور کل آمار مراجعین به مراکز درمانی که دچار اختلالات سلامت روان هستند، نسبت به سال ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸، افزایش ۶.۹ درصدی داشته است.

به علاوه مرکز ملی آمارها در بریتانیا،  از افزایش مبتلایان به استرس و اضطراب در محیط کار خبر داده و این رقم را در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸، برابر با ۵۹۵ هزار مورد اعلام کرده است.

آمارها نشان می دهد، در سال گذشته ۴۴ درصد از بیماری های کارمندان و شاغلین به دلیل استرس و اضطراب بوده و این در حالی است که این رقم در ۱۰ سال گذشته ۳۵ درصد بوده است.

ماه گذشته نیز نتایج یک نظرسنجی که توسط رادیو بی بی سی انجام شد، نشان داد که نیمی از بزرگسالان بریتانیا معتقدند که سطح بالای استرس در زندگی مدرن امروزی، بر تمام ابعاد زندگی شخصی افراد تاثیر منفی گذاشته است.  

نظر شما