شناسهٔ خبر: 29956196 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در بوکان به بهره برداری رسید

مهاباد- ایرنا- چهارمین مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در بوکان با حضور فرماندار و مسوولان اجرایی این شهرستان به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

فرماندار بوکان روز پنجشنبه در آیین افتتاح این طرح گفت: با افتتاح این مرکز سرعت و ظرفیت خدمات رسانی به خودرو ها موجود به حد استاندارد رسید و خودروهای شهرستان در صف انتظار باقی نمی مانند.
جمال خسروی ادامه داد: این مرکز در زمینی به مساحت 2 هزار و 200 و زیربنای سه هزار مترمربع در 2 طبقه زیرزمین و همکف احداث شده است.
وی افزود: این مرکز توسط بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال به منظور ارائه خدمات به مردم بوکان و شهرهای اطراف با ظرفیت معاینه فنی هشت هزار دستگاه خودرو در سال راه اندازی شده است.
فرماندار بوکان با بیان اینکه با راه اندازی این طرح برای 11 نفر زمینه اشتغال فراهم شده است، اضافه کرد: در این مرکز تست هیدرواستاتیک، بازدید مخازن سی ان جی، آزمون فنی خودرو و بازدید چشمی انجام می گیرد.
وی گفت: علاوه بر این مراکز معاینه فنی خودرو های سبک تعداد یک مرکز معاینه فنی خودرو های سنگین در بوکان و در مسیر جاده بوکان به میاندوآب مشغول فعالیت دهی به صاحبان خودرو های سنگین است.
به گزارش ایرنا، در بوکان بیش از 110 هزار خودرو سبک پلاک گذاری شده است.
این شهرستان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/3020/2093

نظر شما