شناسهٔ خبر: 29952761 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کارواخال پس از شکست رئال مادرید مقابل زسکا مسکو: از این شکست خانگی نا امید شدیم؛ شاید بازیکنان آکادمی هنوز شایسته بازی در تیم اصلی نیستند

حسین بیجاری

سفید های مادرید سنگین ترین شکست خانگی خود در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را متحمل شدند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- با وجود شکست رئال مادرید مقابل زسکا مسکو، آن ها به عنوان تیم اول از گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

به گزارش گل، کارواخال پس از شکست 3-0 تیمش مقابل زسکا مسکو، عملکرد بازیکنان جوان تیم را برای تیم اصلی به اندازه کافی خوب نمی داند. رئال مادرید پس از آن که در بازی قبل صدرنشینی خود را قطعی کرده بودند، با تغییرات زیاد در ترکیب اولیه خود در بازی آخر مرحله گروهی ظاهر شد. در این بازی مارکوس یورنته، فدریکو والورده، خاوی سانچز و وینیسیوس به میدان رفتند، اما کارواخال تحت تاثیر عملکرد آن ها قرار نگرفت. کارواخال که از دقیقه 74 به عنوان تعویض سوم به میدان آمد، در مورد نتیجه بازی گفت:

سه هفته پیش صحبت از این بود که بازیکنان آکادمی می توانند (برای تیم اصلی) بازی کنند. اما معلوم شد که شاید هنوز لیاقت تیم اول را ندارند.

در این بازی، پس از آن که ایسکو موقعیت گلزنی از دست داد، توسط هواداران در ورزشگاه هو شد. کارواخال درمورد این سوت های اعتراضی تماشاگران گفت:

متوجه نشدم که که آیا او توسط تماشاگران هو شد یا نه، اما تنها موردی که می توانم در مورد ایسکو بیان کنم این است که او سال ها اینجا بوده است و بازیکن شجاعی است. هنگامی که بازی خوب پیش نمی رود، او درخواست توپ می کند تا بازی را تغییر دهد.

رئال مادرید در بازی بعد خود در لالیگا به مصاف رایو وایکانو می رود. سفید های مادرید هم اکنون در رده 4 لالیگا قرار دارند.

این مدافع اسپانیایی معتقد است که آن ها خیلی زود از این شکست عبور می کنند و از تصمیم سرمربی برای انتخاب چینش تیمش حمایت کرد.

کارواخال در این مورد گفت:

این یک بازی رسمی بود، با این حال خوب پیش نرفت. در نیمه اول موقعیت های خوبی داشتیم اما در دفاع اشتباه هایی داشتیم و زسکا مسکو ما را مجازات کرد. از این شکست خانگی نا امید شدیم، اما به عنوان صدرنشین گروه صعود کردیم و این هدف اصلی ما بود. در مورد ترکیب تیم، ارزیابی ها توسط سرمربی انجام می شود. همه ما برای ترکیب اماده هستیم و انتخاب با سولاری است.

نظر شما