شناسهٔ خبر: 29963466 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

سولاری: چطور می‌توان به رئال مادرید باور نداشت؛ توهین ایسکو به هواداران؟ به نظرم او به یک خطا یا کرنر معترض بود!

مهدی آزادی

سولاری از پرداختن به توهین ایسکو به هواداران کاملا طفره رفت.

صاحب‌خبر -

طرفداری - سانتیاگو سولاری، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار خانگی مقابل رایو وایکانو در لالیگا شرکت کرد.

به گزارش as، سولاری گفت:

آخرین بازی سال 2018؟ کریسمس مبارک و تبریک سال نو به همه. تلاش خواهیم کرد پرونده امسال را با یک پیروزی ببندیم و برای این کار به حمایت تمام هواداران نیاز داریم. چطور می‌توانیم به رئال مادرید باور نداشته باشیم بعد از این همه سال تاریخ، 13 قهرمانی اروپا و بی نهایت اسطوره و افسانه‌ای که باشگاه داشته است. هنوز در تمام تورنمنت‌ها حضور داریم و البته این مسئله به انرژی زیادی نیاز دارد. فوتبال ورزشی طاقت فرسا و رقابت طلب است و بالا و پایین دارد اما تاریخ فوتبال می‌گوید رئال مادرید در اغلب اوقات در اوج بوده تا فرود.

حرکت ایسکو در برابر هواداران؟ از فاصله بسیار دور آن را دیدم. به نظرم او به یک خطا یا کرنر اعتراض کرد، نمی‌دانم! ایسکو فرد بالغی است. بازیکنی حرفه‌ای که تاکنون شادی‌های زیادی به باشگاه بخشیده است و اطمینان داریم به همین منوال ادامه خواهد داد. همه بازیکنان هر روز تمرین می‌کنند تا در دسترس مربی باشند. ناپسندیده ترین چیز برای یک مربی، گلچین کردن از میان بازیکنانش است.

 اتفاقاتی که در بازی با زسکا مسکو افتاد دیگر به خاطره‌ها پیوسته و تمرکز ما روی بازی فردا است. در این بازی هم باید با همان نگرشی که در اغلب بازی‌ها از جمله در بعضی باخت‌ها داشتیم، بازی کنیم. همه چیز را آنالیز کردیم. همیشه برای برد به میدان می‌رویم و البته که انتظار چنین نتیجه‌ای را هم نداشتیم. با این حال، این باخت نکات مفیدی هم داشت از جمله استراحت دادن به برخی بازیکنان و رسیدن فرصت بازی به نیمکت نشین‌ها. به عنوان صدرنشین صعود کردیم اما دوست داشتیم پرونده مرحله گروهی را با برد ببندیم.

وضعیت گرت بیل؟ بحث استراحت در میان نیست. باید ببینیم امروز چطور است و سپس با کادر پزشکی صحبت می‌کنیم و تصمیم می‌گیریم. چرا باشگاه بیانیه‌ای درباره وضعیت مصدومان تیم منتشر نمی‌کند؟ نمی‌دانم. خبر ندارم. جو پیرامون رئال مادرید؟ همه چیز درباره این باشگاه در رسانه‌ها بزرگنمایی می‌شود. کوچک‌ترین اتفاقی به یک بحران تبدیل می‌شود اما ما به مطالب رسانه‌ها توجهی نمی‌کنیم چون در غیر این صورت نمی‌توانیم کارمان را انجام بدهیم. باید تمام انرژی‌مان را روی بازی فردا با رایو وایکانو بگذاریم.

رایو وایکانو نقاط قوت زیادی دارد. مالکیت خوبی روی توپ و میدان دارد و زیاد آن را به شما نمی‌دهد و معمولا هم بازی را خوب شروع می‌کند. برای شکست چنین تیمی باید از دقیقه یک محکم و جدی بازی کنیم و البته فرصت طلب باشیم. ناامیدی در رختکن تیم؟ اینجا هستیم تا راه حل پیدا کنیم و به همین منوال ادامه خواهیم داد. فکر نمی‌کنم مقابل هوئسکا کمتر از حدی که باید، جنگنده بودیم اما بازی با زسکا مسکو به کلی فرق داشت و فاکتورهای دیگری تاثیرگذار بود.

رفتار هواداران در قبال ایسکو سخت‌گیرانه بود؟ هوادار واکنش نشان می‌دهد و واکنشش هم معتبر و محترم است. ما، بازیکنان، تیم و باشگاه دنبال حمایت هواداران هستیم. تمام افتخاراتی که در این 115 سال تاریخ باشگاه به دست آمده با اتحاد و حمایت هواداران بوده است. فردا انتظار داریم آنها تیم را تشویق کنند و به سمت پیروزی سوق بدهند. آیا از ایسکو خواسته‌ام بابت حرکتش از هواداران عذرخواهی کند؟ این سوال را قبلا پاسخ داده‌ام!

کیلور ناواس؟ نهایت احترام و تحسین را برای او چه به عنوان یک بازیکن چه یک فرد قائلم. او لذت‌های زیادی به مادریدیسیموها بخشیده است. همان طور که گفتم، بدترین قسمت مربی‌گری، انتخاب از میان بازیکنان است.

نظر شما