شناسهٔ خبر: 29924446 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیشرفت کشور با وحدت مردم و مسئولان

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی: وحدت و همدلی مردم و مسئولان موجب پیشرفت کشور خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ آیت الله دری امروز در کلاس درس اخلاق در جمع مدیران دستگاه های اجرایی گفت: هر کشوری که با وحدت و انسجام تلاش کند مطمئنا به قله هایی رفیع سعادت و پیشرفت خواهد رسید.

وی با اشاره اینکه امروز دنیا بر چرخ علم و تکنولوژی حرکت می کند گفت: امروز تمرکز دانشجویان و نخبگان باید معطوف به فن آوری های نوین باشد و با در نظر گرفتن افق آینده به رقابت با کشورهای پیشرفته و پیشتاز بپردازند.

امام جمعه اراک با توجه به مناسبت 27 آذرماه روز وحدت حوزه و دانشگاه خطاب به دانشگاهیان و روحانیون گفت: به برکت انقلاب و خون شهدا این دو بازوی پیشبرنده اهداف نظام جمهوری اسلامی با همت و اراده راسخ و با همپوشانی مضاعف به حفظ و پیشرفت آرمانهای انقلاب تلاش کنند. 
آیت الله دری این دو نهاد را سرمایه عظیم کشور دانست و افزود: باید از ظرفیتهای آنان به درستی استفاده شود و مدیران موظفند تا از کج روی وبی راهه جلوگیری و موجب تعامل این دو نهاد شوند.

آیت الله دری در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی آیت الله دری در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی آیت الله دری در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی آیت الله دری در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی آیت الله دری در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی آیت الله دری در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی آیت الله دری در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی آیت الله دری در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی آیت الله دری در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی آیت الله دری در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی آیت الله دری در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی آیت الله دری در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی آیت الله دری در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی آیت الله دری در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی آیت الله دری در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی

نظر شما