شناسهٔ خبر: 30242839 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

9 دی روز بصیرت ملت ایران مقابل توطئه دشمنان

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مردم در 9 دی سال 88 ، با حضور در صحنه ، توطئه دشمنان را برای ایجاد تفرقه در صفوف ملت نقش برآب کردند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ خطبه های نماز جمعه شهر اراک به امامت آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در 9 دی روز بصیرت ملت ایران مقابل توطئه دشمناناستان مرکزی باشکوهی خاص در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد.
 ایت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک گفت: ۹ دی روز بصیرت و آگاهی ملتی است که با حضوری آگاهانه در صحنه ، نقشه دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را برای ایجاد تفرقه در صفوف مردم و مسئولان نقش بر آب کردند.
 آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: دشمنان نظام اسلام با تبلیغات گسترده در حوادث سال 88  ، تلاش کردند به انقلاب اسلامی و اتحاد مردم ضربه بزنند اما با بصیرت و حضور گسترده مردم و ولایتمداری در 9 دی و دفاع از آرمان های انقلاب ، امام و رهبری این دسیسه ها ناکام ماند.
 وی با گرامیداشت 9 دی افزود: ضروری است مراسم گرامیداشت روز 9 دی روز بصیرت ملت ایران هر سال با شکوهتر از قبل در سراسر کشور و استان مرکزی برگزار شود.
 امام جمعه اراک افزود: مشکلات و ضعف هایی در کشور وجود دارد و این موضوع ربطی به بیگانگان ندارد و خودمان می توانیم از پس مشکلات برآییم .
 آیت الله دری با تسلیت به خانواده های جانباختگان حادثه سقوط اتوبوس دانشگاه آزاد هم گفت: حادثه تلخی بود و لازم است از تکرار چنین حوادث با نظارت بیشتر جلوگیری شود.
 وی با گرامیداشت یاد آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این عالم ربانی منشاء برکات زیادی برای حوزه های علمیه بود.
 نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از خطبه ها از خام فروشی نفت هم انتقاد کرد و گفت: باید با تولید محصولات با ارزش افزوده و صادرات آن  ، از خام فروشی جلوگیری کنیم .
آیت الله دری نجف آبادی باگرامیداشت روز نهضت سوادآموزی بر ریشه کنی کامل بی سوادی در کشور تاکید کرد.  

9 دی روز بصیرت ملت ایران مقابل توطئه دشمنان 9 دی روز بصیرت ملت ایران مقابل توطئه دشمنان 9 دی روز بصیرت ملت ایران مقابل توطئه دشمنان
<div id="video-display-embed-code_2997383" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2313813/2997383?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما