شناسهٔ خبر: 29886364 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

78 طرح مصوب سفر رئيس جمهوري سمنان را توسعه مي بخشد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - سمنان- ايرنا- رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان سمنان گفت: اجراي 78 مصوبه با 14 هزار و 660 ميليارد ريال اعتبار در سفر رئيس جمهوري و کاروان تدبير و اميد توسعه سمنان را رونق مي بخشد.

به گزارش ايرنا، نادر مالکي روز دوشنبه در نشست خبري مشترک با مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان در سالن اجتماعات سازمان مديريت و برنامه ريزي سمنان، افزود: تمام 78 طرح مصوب شده در سفر اخير دکتر حسن روحاني رئيس جمهوري بر اساس برآوردها حداکثر در مدت سه سال تا پايان سال 1399 به بهره برداري مي رسد.
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان سمنان ادامه داد: در طرح هاي مصوب شده در دومين سفر رئيس جمهوري، به هشت شهرستان استان سمنان رعايت عدالت مد نظر قرار گرفت، مصوبه ها به تمام حوزه هاي استان اختصاص يافت و به حوزه هاي مورد نياز استان سمنان مانند گردشگري و آموزش و پرورش توجه ويژه شد.
وي اظهار داشت: ارتقاي معيشت و عدالت اجتماعي مبارزه با فقر و توسعه استان سمنان در پيشنهاد طرح ها در سفر رئيس جمهوري مد نظر بود و در اين حوزه هاي مصوبه هاي خوبي نصيب استان شد.
مالکي تصريح کرد: 83 درصد اعتبارات مصوب شده در اولين سفر رئيس جمهوري به استان سمنان تخصيص يافت و 9 هزار و 620 ميليارد ريال براي تکميل طرح ها تخصيص يافت که 2 هزار و 500 ميليارد ريال در سفر اخير رئيس جمهوري به اين استان ابلاغ شد.
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان سمنان يادآور شد: در استان سمنان 300 طرح ناتمام وجود دارد که پيشرفت فيزيکي اين طرح ها بيش از 60 درصد است.
وي، تقويت انضباط بودجه اي، شفافيت در بودجه و بودجه ريزي مبتني بر عملکرد را از ويژگي هاي لايحه بودجه تقديمي دولت به مجلس شوراي اسلامي براي سال 98 عنوان کرد.
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان سمنان گفت: براي توسعه اين استان بايد مسوولان و نخبگان از نگاه هاي جناحي و سليقه اي پرهيز کرده و تنها بر روي توسعه بيش از بيش استان سمنان تمرکز کنند.
به گزارش ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني رئيس جمهوري اسلامي ايران روزهاي سيزدهم و چهاردهم آذر 97 در قالب سفر کاروان تدبير و اميد در استان سمنان حضور يافت و در اين سفر 78 مصوبه با 14 هزار و 660 ميليارد ريال مصوب شد، در اين سفر 434 طرح به ارزش سه هزار و 190 ميليارد ريال در نقاط مختلف استان سمنان افتتاح شد.
7342/6103
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما