شناسهٔ خبر: 29887233 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان:

78 طرح مصوب سفر رئیس جمهوری سمنان را توسعه می بخشد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان گفت: اجرای 78 مصوبه با 14 هزار و 660 میلیارد ریال اعتبار در سفر رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید توسعه سمنان را رونق می بخشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ نادر مالکی روز دوشنبه در نشست خبری مشترک با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی سمنان، گفت: تمام 78 طرح مصوب شده در سفر اخیر دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری بر اساس برآوردها حداکثر در مدت سه سال تا پایان سال 1399 به بهره برداری می رسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان ادامه داد: در طرح های مصوب شده در دومین سفر رئیس جمهوری، به هشت شهرستان استان سمنان رعایت عدالت مد نظر قرار گرفت، مصوبه ها به تمام حوزه های استان اختصاص یافت و به حوزه های مورد نیاز استان سمنان مانند گردشگری و آموزش و پرورش توجه ویژه شد.

وی اظهار داشت: ارتقای معیشت و عدالت اجتماعی مبارزه با فقر و توسعه استان سمنان در پیشنهاد طرح ها در سفر رئیس جمهوری مد نظر بود و در این حوزه های مصوبه های خوبی نصیب استان شد.

مالکی تصریح کرد: 83 درصد اعتبارات مصوب شده در اولین سفر رئیس جمهوری به استان سمنان تخصیص یافت و 9 هزار و 620 میلیارد ریال برای تکمیل طرح ها تخصیص یافت که 2 هزار و 500 میلیارد ریال در سفر اخیر رئیس جمهوری به این استان ابلاغ شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان یادآور شد: در استان سمنان 300 طرح ناتمام وجود دارد که پیشرفت فیزیکی این طرح ها بیش از 60 درصد است.

وی، تقویت انضباط بودجه ای، شفافیت در بودجه و بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد را از ویژگی های لایحه بودجه تقدیمی دولت به مجلس شورای اسلامی برای سال 98 عنوان کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان گفت: برای توسعه این استان باید مسوولان و نخبگان از نگاه های جناحی و سلیقه ای پرهیز کرده و تنها بر روی توسعه بیش از بیش استان سمنان تمرکز کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روزهای سیزدهم و چهاردهم آذر 97 در قالب سفر کاروان تدبیر و امید در استان سمنان حضور یافت و در این سفر 78 مصوبه با 14 هزار و 660 میلیارد ریال مصوب شد، در این سفر 434 طرح به ارزش سه هزار و 190 میلیارد ریال در نقاط مختلف استان سمنان افتتاح شد.

 

نظر شما