شناسهٔ خبر: 29882089 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توقیف 6 کامیون با بار قاچاق در استان مرکزی

شش دستگاه کامیون حامل اقلام قاچاق در عملیات پلیس استان مرکزی توقیف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت:روز گذشته در عملیات‌های پلیس در شهرستان‌های اراک، شازند و دلیجان شش دستگاه خودروی حامل اقلام قاچاق توقیف شد. 

عزیزی افزود : 75 تن ذرت، بیش از شش تن پوشاک و 11 میلیارد ریال لوازم‌آرایشی، بهداشتی و لوازم‌التحریر قاچاق در این عملیات‌ها توقیف شد. 
وی با اشاره به جزئیات این عملیات‌ها افزود : دریکی از این عملیات‌ها، مأموران انتظامی شهرستان شازند در تحقیقاتی از بارگیری محموله‌های قاچاق دریکی از بنادر جنوبی کشور به مقصد تهران و تردد خودروهای حامل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس شهرستان در توقیف این خودروها افزود: در بازرسی از خودروهای توقیف‌شده مقادیر زیادی لوازم‌آرایشی، تزئینی، بهداشتی و لوازم‌التحریر قاچاق به ارزش تقریبی حدود 11 میلیارد ریال کشف و دو راننده خودرو نیز دستگیر شدند.
عزیزی از توقیف سه دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در عملیات پلیس در شهرستان دلیجان خبر داد و افزود: در این عملیات 75 تن ذرت دامی قاچاق به ارزش دو میلیارد و 100 میلیون ریال کشف و سه نفر در این رابطه دستگیر شدند.

وی در ادامه به دیگر عملیات پلیس در توقیف یک دستگاه خودروی کامیون کشنده دریکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک اشاره کرد و گفت: در بازرسی از خودروی توقیفی شش تن و 335 کیلوگرم پارچه قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال کشف و راننده نیز در این رابطه دستگیر شد.

نظر شما