شناسهٔ خبر: 29892339 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد؛

توقیف ۶ محموله کالای قاچاق در محورهای استان مرکزی طی یک روز

اراک- فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف شش محموله قاچاق طی روز گذشته در استان خبرداد وگفت: ۷۵ تن ذرت، شش تن پوشاک و ۱۱میلیارد ریال لوازم‌ آرایشی و لوازم‌التحریر در این عملیات ها توقیف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر از پلیس، کیومرث عزیزی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: روز گذشته در عملیات‌های پلیس در شهرستان‌های اراک، شازند و دلیجان شش دستگاه خودروی حامل اقلام قاچاق توقیف شد.

وی بیان داشت: در یکی از این عملیات‌ها، مأموران انتظامی شهرستان شازند در تحقیقاتی از بارگیری محموله‌های قاچاق در یکی از بنادر جنوبی کشور به مقصد تهران و تردد خودروهای حامل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

عزیزی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیف‌شده مقادیر زیادی لوازم‌ آرایشی، تزئینی، بهداشتی و لوازم‌التحریر قاچاق به ارزش تقریبی حدود ۱۱ میلیارد ریال کشف و ۲ راننده خودرو نیز دستگیر شدند.

وی در ادامه از توقیف ۳ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در عملیات پلیس شهرستان دلیجان خبر داد و بیان داشت: در این عملیات ۷۵ تن ذرت دامی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کشف و ۳ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در ادامه به دیگر عملیات پلیس در توقیف یک دستگاه خودروی کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک اشاره کرد و اظهار داشت: در بازرسی از خودروی توقیفی۶ تن و ۳۳۵ کیلوگرم پارچه قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف و راننده نیز در این رابطه دستگیر شد.

عزیزی در پایان با اشاره به اینکه برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی طرح‌های مبارزه با قاچاق ادامه دارد، بیان داشت: هر ۶ متهم دستگیر شده در این رابطه با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

نظر شما