شناسهٔ خبر: 29867774 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

قیمت دلار در بازارهای مختلف +جدول

خبرآنلاین

دلار امروز در صرافی های دولتی با ۵۰ تومان کاهش نسبت به قیمت های روز گذشته به ۱۱۳۵۰ تومان رسید.

صاحب‌خبر -
بانک مرکزی قیمت ارز‌های دولتی برای ۱۸ آذر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن قیمت ۳۹ ارز نسبت به دیروز تغییر نکرده است.

قیمت دلار در مرکز مبادلات ارزی ۴۲۰۰ تعیین شد و یورو نیز ۴۷۸۳ تومان، درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و قیمت پوند انگلیس نیز ۵۳۴۶ تومان ارزش گذاری و به واجدان شرایط دریافت ارز‌های دولتی فروخته می‌شود.

جدول قیمت ارز‌های مختلف

قیمت دلار در بازارهای مختلف +جدول

قیمت ارز در صرافی ملی

قیمت دلار در صرافی‌های دولتی نسبت به روز گذشته ۵۰ تومان کاهش یافت و به ۱۱۳۵۰ تومان رسید. همچنین در این سرافی‌ها دلار با قیمت ۱۱۳۰۰ تومان از مردم خریداری می‌شود.

قیمت فروش یورو نیز ۱۳۱۰۰ تومان اعلام شده که نسبت به آخرین روز گذشته ۵۰ تومان کاهش داشته است. یورو نیز از مردم ۱۳ هزار تومان خریداری می‌شود.

اکنون ۵ صرافی دولتی در خیابان فردوسی و با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط دلار و یورو عرضه می‌کنند.

بانک‎ها دلار را چند می‌خرند؟

قیمت خرید دلار امروز با کاهش بیش از ۵۰ تومانی نسبت به روز قبل در شعب ارزی بانک‌ها ۱۱ هزار و ۲۴۷ تومان تعیین شد.

امروز بانک‌های عامل دلار را ۱۱ هزار و ۲۴۷ تومان و ۸ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۸۰۳ تومان و قیمت پوند انگلیس را ۱۴ هزار ۳۱۵ تومان برای خرید از مردم ارزش گذاری کرده اند.

گفتنی است قیمت خرید دلار با کاهش ۵۰ تومانی، قیمت یورو با کاهش ۵۶ تومانی و قیمت پوند با کاهش ۵۹ تومانی در بانک‌های عامل نسبت به روز گذشته اعلام شده است.

ارز مسافرتی چند؟

شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۳ هزار و ۱۷۷ تومان اعلام کرده اند.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی یورو را به مسافران یورو به قیمت ۱۳ هزار و ۱۷۷ تومان و ۷ ریال می‌فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان می‌رسد. نرخ امروز نسبت به روز گذشته با کاهش ۵۸ تومانی همراه بوده است.

شعب منتخب بانک‌های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را برعهده دارند، روزانه بعد از دریافت نرخ ارز از سوی بانک مرکزی توزیع ارز به مسافران را آغاز می‌کنند.

مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته شده را به شعب بانک‌های عامل ارائه کنند، می‌توانند برای کشور‌های همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشور‌ها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.

نظر شما