شناسهٔ خبر: 29736692 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس فدراسیون بسکتبال در گفتگو با رسانه فیلیپینی: ایران در حال تغییر نسل است

رامین طباطبایی در گفت و گویی با یک رسانه فیلیپینی گفته که تیم ملی بسکتبال در پروسه استفاده از استعدادهای جوان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، رییس فدراسیون بسکتبال ایران که به مانیل سفر کرده و در کنار ملی پوشان حضور دارد قبل از دیدار تیم ملی با فیلیپین از پنجره پنجم انتخابی جام جهانی گفتگویی با یک رسانه فیلیپینی انجام داده است.
در این گزارش آمده که بسکتبال ایران با آمدن نسل طلایی اش به همه افتخارها رسید اما در دیدار برابر فیلیپین که امروز برگزار می شود نه مهدی کامرانی هست، نه حامد آفاق، نه صمد نیکخواه بهرامی و نه حامد حدادی.
رامین طباطبایی رئیس فدراسیون ایران درباره آنها می گوید: صمد و حدادی اسطوره های ملی هستند، به خصوص حدادی که سابقه بازی در  NBA  را دارد. در شرایط کنونی ما در یک پروسه هستیم و بازیکنان جوان و مستعد را آماده می کنیم تا جایگزین ستاره های رفته شوند. ما جوانان با استعدادی داریم که هم اکنون هم در تیم ملی هستند. بازیکنانی مثل بهنام یخچالی و محمد جمشیدی. بسکتبال در ایران بیشتر دیده شده و مردمی شده است.
او ادامه داده: فوتبال با اختلاف ورزش اول ایران است و بعد از آن بسکتبال دوم و والیبال سوم است. ما سه لیگ فعال در بسکتبال داریم.
رئیس فدراسیون بسکتبال ایران از حضور کشورهای اقیانوسیه در بسکتبال آسیا ابراز رضایت کرده و گفته است: استرالیا و نیوزلند بهترین تیم های این منطقه هستند که باعث رشد و پیشرفت بسکتبال آسیا خواهند شد. آنها بازیکنان زیادی دارند که در  NBA  بازی می کنند، مربیان بسیار خوبی دارند و ما خیلی چیزها از بسکتبال این دو کشور یاد می گیریم.
طباطبایی درباره دیدار با فیلیپین نیز گفته است: بازی بسیار دشواری داریم. این مسابقه برای هر دو کشور حیاتی است اما ما انتظار یک دیدار با کیفیت داریم. به نظرم اگر بتوانیم روند رو به رشدمان را ادامه بدهیم برای بسکتبال ایران خوب است.
انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما