شناسهٔ خبر: 29537448 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تروریست های فرانسوی برای نمایش حمله شیمیایی وارد سوریه شدند

دمشق- ایرنا- تروریست های فرانسوی با هدف اجرای نمایش حمله شیمیایی در ادلب و متهم کردن دولت سوریه وارد این کشور شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا، رسانه های سوریه به نقل از برخی منابع محلی آگاه نزدیک به تروریست‌ها اعلام کردند که این کارشناسان برای ایجاد تغییر در برخی از موشک‌ها و نصب کلاهک‌هایی با مواد شیمیایی خطرناک و حتی تغییر در نحوه استفاده و پرتاب آن‌ها به مناطق تحت تسلط تروریست ها در ادلب وارد شده اند.
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از منابع محلی آگاه اعلام کرد که عناصر تروریستی 'کلاه سفیدها' روز گذشته پنج بسته حامل مواد شیمیایی سمی را از یکی از انبارهای گروه تروریستی تحریرالشام خارج کردند.
این انبار مواد شیمیایی سمی در شهرک 'کفر نبل' در غرب شهر معره النعمان واقع شده و عناصر کلاه سفیدها این بسته‌ها را به یکی دیگر از انبارها در داخل شهر ادلب انتقال دادند.
به گفته این منابع محلی، تمامی این مواد شیمیایی در انباری که در زیر زمین قرار دارد به کارشناسان فرانسوی تحویل داده شده است.
گروه های تروریستی برای نجات خود دست به شیوه های جدید از جمله آمادگی برای اجرای سناریوی نخ نمای دیگر حملات شیمایی در منطقه ادلب هستند تا بتوانند با حمایت غرب توطئه ای دیگر علیه سوریه به کار ببندند.
کشورهای حامی تروریست ها نیز برای جلوگیری از شکست تروریسم در سوریه به دنبال شیوه های جدیدی برای محکوم کردن ارتش این کشور شدند و سناریوی آن را نوشته و آماده اجرا هستند.
تروریست ها و حامیان آنها بارها حمله شیمیایی را در مناطق مختلف سوریه طراحی و اجرا کردند که این توطئه ها با افشاگری این کشور و همپیمانان آن نقش بر آب شده است که آخرین این سناریو در غوطه شرقی در اطراف دمشق بود که شکست خوردند.
این بار نیز تروریست ها با هدف نجات خود از آخرین پایگاه ها در ادلب سوریه به دنبال طرحی هستند تا بتوانند در مناطقی که تحت اشغال دارند، همچنان باقی بمانند.
براساس برخی آمارها 146 هزار تروریست وابسته به 103 گروه تروریستی از اتباع 60 کشور جهان از مناطق مختلف سوریه در جریان آزادسازی مناطق اشغالی به ادلب و جرابلس منتقل شده اند و در کنار دیگر تروریست های ساکن در این استان و به خصوص 'اویغورهای' چینی، جمعیت این منطقه اکنون حدود سه میلیون نفر تخمین زده می شود.
خاورم**8005 ** 1908

نظر شما