شناسهٔ خبر: 29528008 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیوند عمیق امت با ولایت، عبوردهنده اسلام و انقلاب از همه موانع

خبرگزاری صداوسیما

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیوند عمیق امت با ولایت، عبور دهنده اسلام و انقلاب از همه موانع از گذشته تا آینده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین حاج صادقی در اجلاسیه شهدای طلبه و پیوند عمیق امت با ولایت، عبوردهنده اسلام و انقلاب از همه موانعروحانی این استان در حسینیه جماران بیرجند افزود: وجود فرمانده با بصیرتی همچون رهبر معظم انقلاب در رأس امت ولایی ایران، سبب شده که تمام فتنه ها و توطئه های دشمنان برای براندازی اسلام و انقلاب به در بسته بخورد.
وی با اشاره به نقش روحانیت در پیروزی انقلاب و سالهای دفاع مقدس گفت: روحانیان، سخنگو، مدافع و اقامه کننده دین خدا و در مأموریت و رسالت شان، وارث انبیاء و ائمه اطهار علیهم السلام هستند و دشمنان بدانند اگر در مقابل دین این امت بایستند، روحانیت در مقابل تمام دنیای آنها می ایستد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شهادت را بالاترین ابزار تقرب به درگاه الهی دانست و افزود: شهدا به مقصد نهایی و قرب الهی رسیدند تا ما زنده شویم و بدانیم انسان می تواند به جایی برسد که جز خدا نبیند و نشنود و نخواهد.
حجت الاسلام و المسلمین حاج صادقی گفت: انسان با عمل به دستورات دینی می تواند به حیات طیبه برسد و در فرهنگ قرآنی، زندگی بدون دین، نقصان بزرگ دارد و ولایت، سکاندار و راهنمای مسیر رسیدن به مقصد نهایی خلقت انسان است.
استاد حوزه علمیه قم نیز با اشاره به نقش روحانیت از ظهور اسلام تا کنون گفت: اگر نقش تبلیغی و هدایتی روحانیت نمی بود، تبلیغات گسترده کفار در شبکه های ماهواره ای که تأمین کننده اش اسرائیل، آل سعود، آمریکا و انگلیس است، طرفداران اسلام را از دین الهی دور و اسلام را متزلزل می کرد.
آیت الله نجم الدین حائری طبسی افزود: روحانیان از صدر اسلام تا کنون، نقش تبلیغی و هدایتی خود را به خوبی انجام داده اند که به برکت این ایفای نقش، اسلام و تشیع پس از گذشت هزاران سال نه تنها تضعیف نشده است بلکه در سرتاسر کره زمین و حتی در قطبی ترین نقاط آن هم گسترده شده است.
 
 

نظر شما