شناسهٔ خبر: 29496141 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

سارق کش رو را شناسایی کنید

صاحب‌خبر -
 

سرویس حوادث: رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندان خواست سارق کش رو را که به بهانه خرید شارژ تلفن همراه و دیگر اقلام در فرصتی مناسب اقدام به کش روی و سرقت کارت عابربانک مغازه‌داران می‌کند شناسایی کنند و مخفیگاهش را اطلاع دهند.

سرهنگ معظمی گودرزی افزود: یکی از مالباختگان با حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در‌این‌باره گفت: برای یکی از مشتریان که برای خرید شارژ تلفن همراه به مغازه مراجعه کرده بود از طریق دستگاه پوز شارژ تهیه و پس از تحویل‌دادن به مشتری و تسویه حساب با وی، کارت را کنار دستگاه پوز قرار دادم، پس از چند دقیقه زمانی‌که سراغ کارت عابر بانکم رفتم، اما آن را پیدا نکردم. با کنترل دوربین‌‌های مداربسته داخل مغازه، متوجه شدم کارت عابر‌بانک توسط همان مشتری که برای تهیه شارژ تلفن‌همراه به مغازه آمده بود سرقت شده است. در ادامه از طریق پیامک بانکی متوجه شدم مبلغ دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان از حسابم برداشت شده است.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران اظهارداشت: هماهنگی لازم برای انتشار بدون پوشش تصویر متهم با بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۱۵ تهران انجام شده است؛ لذا از شهروندان که موفق به شناسایی تصویر متهم شده و اطلاعاتی از مخفیگاه یا محل‌های تردد وی دارند درخواست می‌شود هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ۵۱۰۶۹۰۴۴ در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

نظر شما