شناسهٔ خبر: 29483623 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دریادار سیاری:

توانایی تولید تجهیزات مورد نیاز خود را داریم

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمن نمی تواند با تبلیغات و عملیات روانی جلوی پیشرفت جمهوری اسلامی را بگیرد، گفت: امروز به جایی رسیده ایم که قطعا توانایی تولید تجهیزات مورد نیاز خود را داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان، «امیر دریادار حبیب الله سیاری» در افتتاح بزرگترین مرکز دندانپزشکی نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارتش هستیم، گفت: این اقدامات کاری بزرگ و ارزنده است برای آنکه بتوانیم خدمات مناسبی را برای کارکنان ارتش و نیروهای مسلح و خانواده های ارایه دهیم.

 

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه امکانات و سرمایه گذاری خوبی در این مرکز صورت گرفته است، گفت: دستگاه ها و تجهیزات خوبی در این مرکز برای ارایه خدمات وجود دارد که نیروهای مسلح و عموم مردم کشورمان می توانند از امکانات این مرکز استفاده کنند.

 

دریادار سیاری در مورد ویژگی های مجتمع دندانپزشکی غدیر اظهار کرد: زیربنای این مجموعه 10 هزار مترمربع است که در چند طبقه و مجهز به کارگاه های آموزشی و درمانی برای دانشجویان است.

 

وی خاطرنشان کرد: صددرصد تجهیزاتی که در مجتمع دندانپزشکی غدیر ارایه شده اند، تولید داخل هستند و این امر بیانگر توانمندی جمهوری اسلامی است و ما برای تامین و دریافت تجهیزات دیگر نگاه به بیرون نداریم.

 

فرمانده سابق نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: خدمات مجتمع دندانپزشکی غدیر شامل تمام دفترچه های بیمه می شود.

 

امیر دریادار سیاری در خصوص دستاوردهای ارتش در آستانه چهل سالگی انقلاب گفت: ما در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی اقداماتی را انجام داده ایم که دشمن فکر نکند می تواند با تبلیغات و عملیات روانی جلوی پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را بگیرد. افتتاح نمونه هایی از این دانشکده یک حرکت بزرگ علمی است. در حقیقت ما به جایی رسیده ایم که از لحاظ آموزشی در ابعاد مختلف نظامی و علمی نیازی به دیگران نداریم و در حوزه تجهیزات قطعا به جایی رسیده ایم که توانایی تولید تجهیزات مورد نیاز خود را داشته باشیم.

 

وی از الحاق ناوشکن و زیردریایی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در حوزه پدافند هوایی و نیروی هوایی دستاوردهای جدیدی ارایه خواهیم داد. امروز به جایی رسیده ایم که می توانیم بگوییم با وجود تمام تحریم ها انقلاب اسلامی می تواند تودهنی محکمی به دشمنان بزند.

 

دریادار سیاری در مورد جلسه خود با نوبخت اظهار کرد: در این جلسه مسایل مربوط به بودجه و اعتبارات را پیگیری کردیم و این جلسه به همان جهت میزان اعتبارات مصوب را کنترل کنیم و هماهنگی های لازم انجام شد تا بتوانیم کمبودها و کسری های موجود را برطرف کنیم./

 

 

نظر شما