شناسهٔ خبر: 29484114 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رونمايي از آخرين دستاوردهاي دفاعي در آينده اي نزديک

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- معاون هناهنگ کننده ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: در آينده اي نزديک ناوشکن و زير دريايي به آب انداخته مي شود و در حوزه هاي پدافند هوايي، نيروي زميني و نيروي هوايي نيز رونمايي خواهيم داشت.

به گزارش ايرنا، امير دريادار حبيب الله سياري در حاشيه افتتاح دانشکده دندانپزشکي ارتش در مجموعه ميثاق ارتش در تهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ما در آستانه 40 سالگي انقلاب اسلامي اقداماتي انجام مي دهيم که دشمن فکر نکند، با تبليغات و جنگ رواني مي تواند مقابل پيشرفت جمهوري اسلامي مانع ايجاد کند.
وي افزود: در حوزه تجهيزات ما امروز به جايي رسيديم که توانمندي توليد و تجهيز تمام تجهيزات دفاعي خود را داريم.
رييس ستاد ارتش با بيان اينکه در آينده نزديک ناوشکن و زير دريايي الحاق مي کنيم، بيان کرد: در حوزه هاي قرارگاه پدافند هوايي، نيروي زميني و نيروي هوايي نيز رونمايي از تجهيزات خواهيم داشت.
امير سياري تاکيد کرد: امروز به جايي رسيده ايم ‌که بگوييم با وجود همه تحريم ها انقلاب اسلامي مي تواند به دهان دشمن بزند و مردم ‌بدانند که ما با تمام اين مشکلات به اينجا رسيده ايم.
وي درخصوص مجتمع تازه افتتاح شده دانشکده دندانپزشکي ارتش نيز گفت: زير بناي کل اين مجموعه 10 هزار متر مربع است که در چند طبقه ساخته شده و مجهز به کارگاه هاي آموزشي و درماني و کلاس براي دانشجويان است.
معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: افتتاح اين دانشکده يک حرکت بزرگ عملي است يعني ما به جايي رسيديم که از نظر آموزشي در ابعاد مختلف نظامي و علمي نيازي به ديگران نداريم.
دريادار سياري افزود: اين حرکت کاري بزرگ و ارزنده است براي اينکه بتوانيم خدمات مناسبي را در حوزه دندانپزشکي براي کارکنان و خانواده هاي ارتش و نيروهاي مسلح ارائه دهيم.
وي گفت: امکانات و سرمايه خوبي پاي کار آمده و دستگاه‌ها و تجهيزات مناسب و به روزي در اين مجموعه تهيه شده است تا بتوانيم خدماتي را ارائه دهيم که هم نيروهاي مسلح و هم مردم شريف کشورمان از آن استفاده کنند.
معاون هماهنگ کننده يادآور شد: زيربناي کل اين مجموعه 10 هزار متر مربع است که در چند طبقه ساخته شده و مجهز به کارگاه‌هاي آموزشي، درماني و کلاس براي دانشجويان است.
امير سياري اعلام کرد: صددرصد تجهيزاتي که در داخل اين مجموعه ارائه شده، توليد داخل است و اين بيانگر توانمندي است چون ما ديگر براي دريافت تجهيزات نگاه به بيرون نداريم.
به گفته وي، خدمات اين مجموعه براي اقشار مختلف مردم و همه دفترچه‌هاي بيمه امکانپذير است.
**مسائل بودجه اي را با نوبخت بررسي کرديم
معاون هماهنگ کننده ارتش تصريح کرد: ما مسائل مربوط به بودجه و اعتبارات را پيگيري مي‌کنيم و به همين خاطر خدمت آقاي نوبخت رييس سازمان برنامه و بودجه رسيديم و ميزان اعتبارات مصوب را کنترل کرديم و هماهنگ کرديم که‌ بتوانيم‌ کمبودها و کسري‌ها را رفع کنيم.
سيام*9612*3061**1535
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما