شناسهٔ خبر: 29478089 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

شیخ علی یاسین: ایران حامی مطلق مساله فلسطین است

ابنا

حجت الاسلام شیخ علی یاسین رئیس جمعیت علمای صور لبنان تأکید کرد که فشار و تحریم نمی تواند ایران را نسبت به حمایت از مساله فلسطین بازدارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ حجت الاسلام شیخ «علی یاسین» رئیس جمعیت علمای صور لبنان تأکید کرد که تحریم ها و فشارهای نمی تواند ایران را تحت تاثیر قرار دهد.

وی گفت: آنچه جمهوری اسلامی ایران متحمل می شود به هیچ وجه نمی تواند به تضعیف عزم و اراده این کشور بپردازد، بلکه شاهد افزایش قدرت و پایداری و اراده این کشور در حمایت از محرومان و مستضعفان خواهیم بود.

این روحانی لبنانی افزود: ایران به حمایت از مساله فلسطین ادامه می دهد زیرا حامی واقعی فلسطین در برابر خیانت های عادی سازان روابط با رژیم صهیونیستی و مزدوران عربی و اسلامی اجرا کننده پروژه های صهیونیستی و آمریکایی به شمار می آید.

وی بر لزوم تحکیم وحدت اسلامی تأکید کرد و اظهار داشت: وحدت اسلامی یک ضرورت برای حمایت از منطقه و نجات آن از توطئه های صهیونیستی و آمریکایی است که درصدد تسلط بر منطقه و سلب ثروت های مادی و معنوی آن است.

شیخ علی یاسین تصریح کرد: آمریکا و همراهان این کشور از هرگونه فتنه و شکاف در جهان سود می برند.

رئیس جمعیت علمای صور ادامه داد: پیروزی مقاومت اسلامی در فلسطین نیز به نمایش گذاشته چهره واقعی وحدت به ویژه میان قطب های محور مقاومت است.

وی تأکید کرد که پیروزی در غزه به فضل حمایت های مطلق جمهوری اسلامی ایران از مقاومت در فلسطین با وجود ذلت و خواری عربی و سکوت بین المللی رخ می دهد.

شیخ علی یاسین خاطرنشان ساخت: نخبگان جهان عرب و اسلام به ویژه علما باید در راستای قطع راه در برابر فتنه آفرینی صهیونیستی و آمریکایی و گسترش هوشیاری و آگاه سازی نسبت به اهمیت وحدت و سوق دادن ملت ها به سوی مقابله با عادی سازی و تمسک به گزینه مقاومت تلاش کنند.

............

پایان پیام/ 326

نظر شما