شناسهٔ خبر: 29461302 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

رئیس انجمن علمای صور: ایران به عنوان تکیه‌گاه واقعی فلسطین، تسلیم‌ناشدنی است

"شیخ علی یاسین" ضمن اعلام اینکه ایران حامی واقعی فلسطین است، تأکید کرد اقدامات انجام شده علیه ایران منجر به تضعیف اراده این کشور نخواهد شد بلکه بر قدرت آن می‌افزاید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، «شیخ علی یاسین» رئیس انجمن علمای صور لبنان اعلام کرد آنچه جمهوری اسلامی ایران در معرض آن قرار گرفته منجر به تضعیف اراده‌اش نخواهد شد بلکه قدرت و ایستادگی آن را در حمایت از قضایای محرومان و مستضعفان و در مقدمه آن مسأله فلسطین افزایش خواهد داد.

آبان‌ماه امسال دور دوم تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران به طور رسمی کلید خورد و دونالد ترامپ رئیس‌ جمهور آمریکا مدعی است که سخت‌ترین «اقدامات تنبیهی» علیه ایران در جریان است. 

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی لبنان «ان‌ان‌ای»، شیخ یاسین ادامه داد ایران، تکیه‌گاه واقعی فلسطین و حامی آن در مقابل خیانت‌های کسانی است که به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی روی آوردند و عاملان پروژه صهیونیستی-آمریکایی شدند.

وی بر وحدت اسلامی به عنوان یک ضرورت برای حمایت از منطقه و نجات آن از توطئه‌های صهیونیستی-آمریکایی تأکید کرد و گفت هدف این توطئه‌ها تسلط بر منطقه و چپاول ثروت‌های مادی و معنوی آن است.

شیخ یاسین ادامه داد تنها طرفی که هر فتنه ای در جهان سود می‌برد ایاات متحده آمریکا و کسانی هستند که با این کشور همراه شده‌اند.

رئیس انجمن علمای صور سپس گفت: پیروزی در فلسطین چیزی جز عینیت وحدت میان قطب‌های محور مقاومت نیست و همچنین تجلی حقیقی برای حمایت مطلق جمهوری اسلامی ایران از مقاومت در فلسطین است.

شیخ یاسین در پایان ابراز امیدواری کرد نخبگان جهان عربی و اسلامی بویژه روحانیون باید راه را بر فتنه‌های صهیونیستی-آمریکایی ببندند، بیداری‌ها مبنی بر ضرورت وحدت را افزایش و ملت‌ها را به سمت مقابله با عادی‌سازی روابط با تل‌آویو و حمایت از گزینه مقاومت سوق دهند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

نظر شما