شناسهٔ خبر: 29462636 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دوره آموزشی کتابداران کتابخانه های مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار شد

دوره آموزشی کتابداران کتابخانه های مساجد امروز ۲۸ آبان با حضور ۲۰ نفر از کتابداران منتخب کتابخانه های مساجد در دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، محمدرضا مظاهری، امروز (28 آبان) در دوره آموزشی کتابداران کتابخانه های مساجد که با حضور معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد، گفت: کتابداران کتابخانه های فرهنگی هنری مساجد باید برنامه های ویژه ای را به مناسبت  هفته کتاب برای جوانان و نوجوانان در شهرها و روستاها برگزار می کنند. 

 

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، مسابقه بزرگ کتابخوانی، کافه کتاب و طرح نذر کتاب را از برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد و گفت: همه کتابداران کتابخانه های مساجد باید طرح های یاد شده را در مسجد برگزار کنند.

 

مظاهری گفت: برپایی نمایشگاه های کتاب از دیگر وظایفی است که کتابداران کتابخانه های مساجد چهارمحال و بختیاری باید نسبت به برگزاری آن اقدام کنند.

 

وی بابیان اینکه فعالیت کتابداران کتابخانه های مساجد باید به صورت مستمر باشد افزود: برگزاری برنامه ها در کتابخانه های مساجد موجب ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه می شود.

 

نظر شما