شناسهٔ خبر: 29451660 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

همزمان با هفته کتاب؛

نمایشگاه کتاب کانون آفرینش در مسجد امام رضا (ع) گندمان افتتاح شد

نمایشگاه کتاب کانون آفرینش با حضور مسئول و اعضای دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، مسئولین شهرستان بروجن و اعضای کانون در مسجد امام رضا (ع) گندمان برپا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، محمدرضا مظاهری، شب گذشته (27 آبان) در آیین افتتاحیه نمایشگاه کتاب کانون فرهنگی هنری آفرینش که در مسجد امام رضا (ع) گندمان برپا شد، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی گفت: در این راستا دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به موازات سایر دستگاه های فرهنگی در حوزه کتاب و کتابخوانی اقدام به برگزاری ویژه برنامه ها در کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری کرده است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: برپایی نمایشگاه کتاب در کانون های فرهنگی هنری یکی از ویژه برنامه های دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان است که این امر امروز در کانون آفرینش برگزار شده است.

 

مظاهری ابراز کرد: کتاب های این نمایشگاه در موضوعات اجتماعی، مذهبی، فرهنگی و هنری، اعتقادی و کودک و نوجوان است که در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

 

نمایشگاه کتاب 

 

وی در ادامه ابراز کرد: در کنار این نمایشگاه کتاب، نمایشگاه صنایع دستی که تولید هنرمندان و اعضای کانون فرهنگی هنری آفرینش است برپا شده است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: علاقه مندان می توانند به مدت یک هفته از نمایشگاه کتاب کانون آفرینش شهر گندمان بازدید کنند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، مسابقه بزرگ کتابخوانی، کافه کتاب و طرح نذر کتاب را از دیگر عنوان برنامه های دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد در هفته کتاب عنوان کرد.

 

خاطرنشان می شود: در پایان این مراسم از کتابداران کتابخانه های امام علی (علیه السلام) مسجد امام علی (علیه السلام) و آفرینش مسجد امام رضا (علیه السلام) تجلیل شد.

 

نظر شما