شناسهٔ خبر: 29460128 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

قیمت سکه و طلا در بازار (دوشنبه ۹۷/۰۸/۲۸) / عقبگرد دوباره بازار ارز

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران به ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

 

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۷۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

 

هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۳۹۹ هزار و ۴۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۲۱.۲دلار معامله می‌شود.

 

 عقبگرد دوباره بازار ارز / کاهش تعداد دادوستدها
به گزارش ایلنا، این روزها نرخ ارز در بازار ارز روند پر نوسانی را دنبال می‌کند. به طوری که دیروز  نرخ هر دلار آمریکا پس از یک هفته دوباره مسیر افزایشی به خود گرفت و تا مرز ۱۴ هزار تومان نیز رسید اما از امروز دوباره روند کاهشی پیدا کرده است.

 

به طوری که نرخ هر دلار آمریکا در تابلوی صرافی‌ها از بازه قیمتی ۱۳ هزار و دویست تومان تا ۱۳ هزار و چهارصد تومان را شامل می‌شود.

 

همچنین نرخ هر یورو نیز در محدوده ۱۵ هزار و دویست هزار تومان و ۱۵ هزار و پانصد تومان است.

 

با توجه به پیوند قیمتی ارز و سکه نرخ انواع سکه و طلا نیز روند کاهش پیدا کرده است.

 

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با ایلنا در این مورد گفت: در روزهای اخیر شاهد نوسانات زیادی در بازار بودیم که باعث کاهش تعداد دادوستدها و در شرایط احتیاط شده است. به همین دلیل نوسانات امروز کمتر بوده و عرضه و تقاضا کاهش پیدا کرده است و به نوعی تقاضای اضافی در بازار وجود ندارد.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما