شناسهٔ خبر: 29449626 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مربی و مدرس بین‌المللی دوچرخه سواری:

دوچرخه‌سواری ایران بدون تغییر ساختار، به نتیجه‌ نمی‌رسد

مربی و مدرس بین‌المللی دوچرخه سواری گفت: فدراسیون دوچرخه سواری تا زمانی که تغییر ساختار ندهد، به نتیجه‌ای نخواهد رسید.

صاحب‌خبر -

ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری گفته است شاید او یکی از گزینه‌های ما برای هدایت تیم ملی استقامت باشد،‌گفت: ایشان لطف داشتند اما هنوز صحبتی با من نشده است، در هر حال مشکلی که در حال حاضر وجود دارد، در بحث ساختاری فدراسیون است. آخرین صحبتی هم که با مسئولان فدراسیون داشتم  به قبل از بازی‌های آسیایی باز می‌گردد و از من دعوت کردند و صحبت کردیم که اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم، باید زیرساخت‌ها تغییر کند اما متأسفانه تاکنون این اتفاق نیفتاده و در این بخش مشکل داریم. 

وی در پاسخ به این سؤال که زیرساخت‌هایی که می‌گویید شامل چه مواردی می‌شود، گفت: اول باید سازمان فدراسیون شرایطش معلوم باشد، شرح وظایف مشخص و هدفگذاری داشته باشیم، موضوعی که در این چند ساله غفلت شده است و الان نتیجه این غفلت را می‌بینیم. 

مربی و مدرس دوچرخه‌سواری با اشاره به اینکه پنج سال پیش طرح جامعی را ارائه کردیم، گفت: متأسفانه از آن زمان تاکنون این طرح به اجرا درنیامده و قطعا اگر با این سیستم ادامه پیدا کند، وضعیت بدتر هم می‌شود. 

ناصری در پاسخ به این سؤال که جوابتان برای سرمربیگری در تیم ملی چه خواهد بود، گفت: بیش از سی سال در دوچرخه‌سواری حضور دارم، چه رکاب‌زن، چه مربی و چه به عنوان مدرس، این برایم نگران‌کننده است و تجربه به من می‌گوید که با این سیستم نتیجه نمی‌گیریم، تا زمانی که دوستان نپذیرند که برنامه‌ای بلندمدت داشته باشند، جواب نخواهند گرفت و صرفا هدر کردن سرمایه و زمان است.

وی در پایان عنوان کرد:‌ امیدوارم به این نتیجه برسند که تغییر ساختار بدهند و هدفگذاری و برنامه بلندمدت داشته باشند. 

انتهای پیام/س

نظر شما