شناسهٔ خبر: 29446242 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

باخت‌های سریالی نمایندگان ارومیه در لیگ‌برتر والیبال تحت تاثیر بایکوت عکاسان

هفته هشتم لیگ برتر والیبال درحالی با ادامه باخت‌های سریالی نمایندگان ارومیه در لیگ ادامه یافت که برای دومین هفته متوالی، عکاسان رسانه‌های مختلف از پوشش تصویری این مسابقات خودداری کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، هفته هشتم لیگ برتر والیبال با ادامه ناکامی‌های شهرداری و دورنا ارومیه همراه بود.

در این دیدارها، و در سالن دورنالاریوواسی مجموعه ورزشی غدیر، تیم شهرداری ارومیه در اولین بازی با هدایت ناصر شهنازی ۳ بر ۲ برابر شهروند اراک شکست خورد و هفتمین شکست متوالی خود را پذیرفت.

شهرداری در ست‌های دوم و چهارم ۲۵-۲۳ و ۲۵-۲۱ پیروز شد ولی در ست‌های اول، سوم و پنجم با نتایج ۲۶-۲۴، ۲۷-۲۵ و ۱۸-۱۶ مغلوب میهمان اراکی خود شد.

در ورامین نیز، دورنا با ارائه یک بازی ضعیف و دور از انتظار در ۳ ست پیاپی و با امتیازات ۲۵-۲۰، ۲۵-۱۰ و ۲۵-۱۹ به شهرداری ورامین صدرنشین باخت و با ۷ باخت و یک امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

در بازی شهرداری ارومیه و شهروند اراک، عکاسان رسانه‌های مختلف همانند هفته گذشته، بدلیل آنچه عدم تحقق وعده‌های ابتدای فصل باشگاه‌ها و مسئولین انتظامی بازی از پوشش تصویری دیدار خودداری کردند.

به این ترتیب شهرداری و دورنا ارومیه با ۷ شکست در ۷ دیدار در قعر جدول قرار دارند و همچنان هواداران والیبالی ارومیه، در حسرت کسب اولین برد باقی ماندند.

46

نظر شما