شناسهٔ خبر: 29446822 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم والیبال شهرداری ارومیه در غیاب تماشاگرانش باخت

ارومیه- ایرنا- تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در بازی خانگی با هدایت سرمربی جدید خود و در غیاب تماشاگرانش با نتیجه نزدیک سه بر 2 مغلوب شهروند ارک شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های شهرداری ارومیه و شهروند اراک عصر امروز یکشنبه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه به دلیل محرومیت یک جلسه ای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال بدون حضور تماشاگر برگزار شد.
تیم شهرداری ارومیه در این دیدار با هدایت ناصر شهنازی، مربی سابق تیم ملی والیبال، با وجود بازی سخت و نفس گیر، حریف نماینده اراک نشد و هفتمین باخت پیاپی خود را تجربه کرد.
بازیکنان هر 2 تیم در ست نخست این دیدار بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند، به طوری که این ست تا امتیاز 24 مساوی پیش رفت، اما اشتباهات فردی بازیکنان ارومیه در 2 امتیاز پایانی نتیجه را به سود میهمان رقم زد.
در ست دوم نیز بازیکنان هر 2 تیم انگیزه بالایی برای پیروزی داشتند، اما شاگردان ناصر شهنازی در تیم شهرداری ارومیه عملکرد بهتری نسبت به ست اول داشتند و با پیروزی 25 بر 23 در این ست کار را به تساوی کشاندند.
ست سوم‌ بازی نیز با بازی طوفانی تیم شهروند اراک آغاز شد، به طوری که آنان توانستند با امتیاز پنج بر یک پیش بیفتند، ولی در ادامه تیم شهرداری ارومیه کار را در امتیاز 17 به تساوی رساند؛ این ست تا امتیاز 25 به صورت پایاپای پیش رفت تا اینکه تیم میهمان با کسب 2 امتیاز متوالی این ست را به سود خود به پایان رساند.
در ست چهارم تیم شهرداری ارومیه برتری خود را به رخ حریف کشید و نخستین وقت استراحت را در امتیاز هشت بر پنج نصیب خود کرد؛ این روند تا پایان ادامه یافت و شاگردان شهنازی این ست را با نتیجه 25 بر 21 پیروز میدان شوند.
ست پنجم‌ از حساسیت خاصی برای هر 2 تیم برخوردار بود؛ در این ست ضریب اشتباهات بازیکنان شهرداری ارومیه بالا بود و آنان با وجود ارایه بازی پایاپای، در امتیازات پایانی از حریف عقب افتادند و با نتیجه 18 بر 16 باختند تا هفتمین شکست متوالی خود را تجربه کنند.
در این دیدار، مصطفی عباسلو، بهروز کمالی پور، رسول نجفی، سید مرصاد آقاجانی، حامد تاریوردی، علیرضا جلوه و علی حسینی با هدایت اکبر خداوردی برای شهروند اراک به میدان رفتند.‌
معین رحیمی ، عطا زراعتگر ، بهرام فرید ، امیرخداپرستی ، سجاد سیفی نیا ، فرهاد پیروت پور ، عبدالرضا علیزاده (لیبرو) نیز نفراتی بودند که ناصر شهنازی آن ها را در ترکیب تیم شهرداری ارومیه قرار داد.
حمید راهجردیان با کمک مرتضی علایی، قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و نظارت بازی نیز بر عهده ابراهیم فیروزی بود.
در این دیدار، عکاسان و خبرنگاران برای نشان دادن اعتراض خود به نبود امکانات لازم از پوشش کامل مسابقات خودداری کردند.
7156/518

نظر شما