شناسهٔ خبر: 29439518 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

همزمان با سفر رئیس جمهور؛

۴ بیمارستان در آذربایجان غربی افتتاح می شود

ارومیه - رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی از آغاز بهره برداری چهار طرح بزرگ بیمارستانی در استان همزمان با سفر ریاست جمهوری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جواد آقازاده ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: چهار طرح بزرگ بیمارستانی در شهرهای مختلف استان آماده افتتاح شد که با حضور رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با بیان اینکه فردا استان میزبان رئیس جمهور و تعدادی از وزرا از جمله وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است افزود:  در این سفر فاز توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه که شامل ۲۲۰ تحت جدید است به بهره‌برداری خواهد رسید.

آقازاده افزود: در سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی که با حضور رئیس‌جمهور در خوی آغاز می‌شود بیمارستان ۲۱۶ تخت خوابی امام خمینی (ره) در این شهر نیز رسماً افتتاح‌شده و به خدمات‌دهی به شهروندان شمال استان خواهد پرداخت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی  گفت: همزمان با سفر رئیس‌جمهور به آذربایجان غربی فازهای توسعه بیمارستان شهید علامه مرتضی مطهری در ۱۰۴ تخت و بیمارستان آیت‌الله طالقانی در ۴۴ تخت نیز به بهره‌برداری می‌رسند.

آقازاده خاطرنشان کرد: در مجموع در این سفر ۵۳ طرح مختلف در حوزه بهداشت و درمان رسماً افتتاح می‌شوند که کلینیک تدبیر با پنج اتاق عمل و ۳۰ تخت بستری و آزمایشگاه رفرنس ارومیه در کنار ۴۷ مرکز خدمات جامع سلامت اعم از شهری و روستایی در مناطق مختلف استان نیز از جمله آنهاست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: افتتاح نخستین داروخانه هوشمند یا رباتیک کشور در آذربایجان غربی نیز در سفر رئیس‌جمهور به آذربایجان غربی صورت می‌پذیرد.

نظر شما