شناسهٔ خبر: 29438139 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ربیعی:

تاج الدین و نوربخش مظهر خدمت به کارگران بودند

اصفهان- ایرنا- وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تاج الدین و نوربخش مظهر صداقت و خدمت شایسته به خلق خدا به ویژه کارگران بودند.

صاحب‌خبر -

عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی تامین اجتماعی و نماینده اسبق مردم اصفهان درمجلس شورای اسلامی و محمد تقی نوربخش مدیر عامل این سازمان عصر پنجشنبه هفته گذشته در تصادف رانندگی در استان گلستان جان باختند.
به گزارش ایرنا، علی ربیعی روز یکشنبه در مراسم ترحیم تاج الدین در مسجد اعظم حسین آباد اصفهان گفت: مراسم امروز نشان داد که خدمت شایسته مغفول نمی‌ماند و مردم جامعه خدمتگزاران خود را به خوبی تشخیص می دهند.
وی تاج الدین و نوربخش را خادم صدیق کارگران دانست و افزود: این دو عزیز مطابق خواست و رضایت خدا با مردم رفتار کردند و امیدواریم خداوند در جایگاه اعلی قرارشان دهد.
وی گفت: مرحوم تاج الدین را از حدود 40 سال گذشته از نزدیک می شناسم و با ایشان ارتباط داشتم همچنین حدود پنج سال با مرحوم نوربخش همکار بودم ؛ زندگی این عزیزان در گذشته و تاکنون هیچ تغییری نکرده و همیشه خدمت خالصانه به جامعه کارگری را افتخاری بزرگ برای خود می دانستند.
ربیعی افزود: عده‌ای کارگران را وقف خودشان می‌کردند ولی تاج الدین و نوربخش خودشان را وقف جامعه کارگری کرده بودند، این تفاوت آنها با دیگر مدیران جامعه است.
وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به قدرشناسی مردم نسبت به خادمان خود گفت: حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر آنها در استان های گلستان ، تهران و اصفهان نشان از این مهم دارد.
وی افزود: سازمان تامین اجتماعی بزرگترین سازمان اقتصادی کشوراست و نگرانی آنها همیشه محافظت از اموال و سرمایه زندگی کارگران کشور در این سازمان بود.
وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: نوربخش و تاج الدین در نگهداری از اموال سازمان بسیار کوشا بودند و معتقد بودند اموال سازمان زندگی و سرمایه کارگران است و وظیفه دارند به بهترین نحو از آن محافظت و نگهداری کنند.
مراسم ترحیم عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی و نماینده پیشین مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه در مسجد اعظم حسین آباد اصفهان برگزار شد.
در این مراسم محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، محمد علی شجاعی سرپرست استانداری اصفهان و قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان حضور داشتند.
پیکر تاج الدین روز گذشته در گلستان شهیدان اصفهان به خاک سپرده شد.
7150 / 6022

نظر شما