شناسهٔ خبر: 29438807 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

وزیر سابق کار، تعاون و رفاه اجتماعی:

جامعه کارگری پدر خود را از دست داد

وزیر سابق کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: حضور قابل توجه مردم در تهران و اصفهان نشان می‌دهد، مردم ما قدردان مسؤولان خود هستند به طوری که جامعه کارگری پدر خود و همکاران نزدیک آنان برادر خود را از دست داده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، علی ربیعی صبح امروز در مراسم ترحیم عبدالرحمان تاج‌الدین  در مسجد اعظم حسین‌آباد اصفهان با ابراز تسلیت به مردم اصفهان و خانواده تاج‌الدین اظهار کرد: همه می‌دانیم جایگاه ابدی ما نزد خداوند است و دیر یا زود به جایگاه ابدی ملحق خواهیم شد.

وی ادامه داد: می‌دانیم و باور داریم که آرامش واقعی هر انسان در آن جایگاه ابدی است اما برای تک تک‌مان سخت است که دوست، برادر، همکار و یا پدر خود را تدفین کنیم.

وزیر سابق کار، تعاون و رفاه اجتماعی تصریح کرد: دین ما تاکید بر روش و منش انسانی دارد که نمونه این روش و منش انسانی را می‌توان در زندگی این دو تن مشاهده کرد.

ربیعی ابراز کرد: درگذشت ناگهانی عزیزان سخت است، این دو نفر در طول زندگی‌شان خود را وقف کارگران کردند و در آخر هم در ماموریت و در راه خدا و خدمت به کارگران جان خود را از دست دادند.

وی در ادامه اذعان کرد: من با آقایان تاج‌الدین و نوربخش رفاقت و همکاری دیرینه‌ای دارم و طی این چند روز با حضور در خانه‌هایشان متوجه شدم زندگی آنان از زمان کارگری تا نماینده مجلس و سمت‌های بالاتر تفاوتی نداشته است.

وزیر سابق کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به حضور قابل توجه مردم در مراسم تشیع این دو نفر خاطرنشان کرد: حضور قابل توجه مردم هم در تهران و هم در اصفهان نشان می‌دهد، مردم ما قدردان مسؤولان خود هستند به طوری که جامعه کارگری انگار پدر خود و همکاران نزدیک آنان برادر خود را از دست داده‌اند.

ربیعی در پایان گفت: مرحوم تاج‌الدین بارها خواسته بود که از مسوولیت خود برود و مدام ابراز می‌کرد نمی‌تواند چنین شرایطی را تحمل کند.

 

نظر شما